Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Metamorfozy

Metamorfoza k-i-n-i-a

Metamorfoza wykonana przez : NajlepszaVera.


STRÓJ PRZED :



Nie jest tragicznie, ale coś mi się bardzo gryzie. Kolorystyka ok, ale ta torebka mi nie pasuje trochę, a spódnica gdzieś mi nie leży. Plus za platformy z ELLE i za kamizelkę, ale fajne elementy stylizacji. Usunęłabym tą granatową spódnicę spod kwiecistej miniówki. Podoba mi się dopasowanie paznokci do stroju. Zmień torebkę na ciemniejszą i będzie w miarę dobrze.



STRÓJ PO :



Nie wiem dlaczego, ale jestem bardzo zadowolona z mojej pracy. Ubóstwiam tą czarną ramoneskę z Chanel, której niestety nie zdążyłam kupić. Śliczna mini w kolorze mięty z DvF jest jednym z moich ulubionych ciuchów. Założyłam białą bluzkę z PPQ i czarne zakolanówki, by, tak jakby, "złączyć" stylizację. Nie mogłam znaleźć żadnych butów, więc użyłam prostych, czarnych szpilek. Nie miałaś w szafie żadnej pasującej torebki, więc nie dałam żadnej.


MAKIJAŻ PRZED :




Twoja twarz nie jest okropna, ale nie podoba mi się bardzo nos. Brzydko rozmieszczone elementy twarzy, usta powinny być wyżej, a oczy niżej. Brwi powinny być nieco jaśniejsze, ale można przymknąć na to oko. Makijaż nawet ładny, dobre przejście między kolorami. Mogłabyś dodać nieco pogrubiającego tuszu lub czarnego cienia by dodać makijażowi "pazura" .


MAKIJAŻ PO :




Tak, nie wykonałam makijażu pasującego do mojej stylizacji, ale mi się podoba. Inaczej ułożyłam elementy twarzy. Pomalowałam powieki czarnym cieniem i zrobiłam przejście pomiędzy bordowym cieniem, a jasno czerwonym-pomarańczowym cieniem. Dodałam nieco żółtej barwy. Policzki musnęłam lekko różowym, jasnym i beżowym pudrem. Usta pomalowałam szminką pasującą do makijażu oczu.



METAMORFOZA hmmmlaura.

Metamorfoza wykonana przez : lili94Saphire.



STRÓJ PRZED :



Kolorystycznie niby wszystko gra, bowiem niebieski, jak najbardziej pasuję do bieli, a te barwy wiodą prym w Twojej stylizacji, aczkolwiek - nie jestem do końca przekonana, co do wyboru garderoby. Wszak nie jestem pewna, czy spódnicza z Basics pasuje do tego hm... blazeru (?). Ciuch ten niegdyś był bardzo popularny, teraz jednak stracił na znaczeniu, a większość stylizacji z nim jest nieudanych. Za butami nie przepadam. Bluzka jest OK, ale jakoś gryzie mi się ze wspomnianym blazerem i spódniczką.

STRÓJ PO:


W szafie miałaś sporo fajnych rzeczy. Uwielbiam spodnie ze StarDesign, więc użyłam ich do stylizacji. Dalej postawiłam na kobiece szmatki, jak słodki top z kwiatuszkami, dziewczęcy sweterek i uroczą białą torebkę. Cały zestaw uzupełniłam oksfordkami z Basics. Wydaje mi się, że w tym zestawie Twojej doll jest bardzo do twarzy.

MAKIJAŻ PRZED:


Makijaż nie bardzo mi się podoba. Uwżam, że jest trochę nierówny i te policzki są zbyt podkreślone. Ogółem jednak Twoja doll ma ładną twarz, lubię te usta i oczy. Nie lubię piegów, ale tutaj przymykam na nie oko.

MAKIJAŻ PO:



Twojej dollce ładnie w chłopięcych fryzurach, więc wybrałam taką o podobnej długości. Policzki podkreśliłam bardzo delikatnie, zaś oczy i usta pomalowałam mocniej, choć starałam się nie przesadzać. W takiej odsłonie bardzo podoba mi się Twoja lalka. Zresztą wcześniej też było nienajgorzej.

 

9 komentarzy:

  1. śliczna jest ta stylizacja k-i-n-y po , Bardzo mi sie tez podobaja makijaze po , ale przed nie byly tragiczne ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stylizacje zarówno jak przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej do gustu przypadły mi stylizacje 'po'. Szczególnie ta druga. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne stylizacje i makijaaaże . :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej podoba mi się po. W stylizacji przed w drugiej lalce gryzą mi się dwa odcienie niebieskiego, bo bluzka jest w ciemniejszym odcieniu, a buty w jaśniejszym. Nie pasują mi też bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się wersja "po" stylizacja u 2 dollki ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się bardziej podobało przed :D


    KochanaEmilciaa

    OdpowiedzUsuń