Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

sobota, 11 sierpnia 2012

Co jest już niemodne?

Przepraszam Was, że tydzień temu nie było artykułu, ale byłam na wakacjach i nie miałam dostępu do internetu. Tak, taki mały detoks od stardoll :)

Dziś przygotowałam dla Was dwa kolejne zagadnienia, które niegdyś były utrzymywane na stardoll na porządku dziennych, a później stały się nudne i zdecydowanie passe.


1. SPAM na CG/NCG


Od razu zastrzegam, że ogólnie nie mam nic do reklam bazarku, klubu i blogów. Czasem poszukuje czegoś od dawna, nie mogę znaleźć w Starbazarze, a ktoś może akurat to sprzedaje. Poza tym to chyba nic dziwnego, że ktoś chce zarobić, a i przy okazji coś komuś sprzedać, przecież nie zmusza do zakupu. Za kluby, jak wiecie dostaje się starpunkty, więc zapisuje się na prośbę, zresztą ja też mam tylko po to swój. Blog to sprawa zupełnie odległa, bowiem to nie wiąże się bezpośrednio ze stardollem - sama czasem wysyłam zaproszenia, jakoś trzeba rozreklamować, a reklamy nie zawsze wystarczają - ale zazwyczaj do obserwatorów dodają się osoby, które tego chcą, nie jest tak, że jakiś blog zwycięża codziennie, a redaktorzy dostają za to kasę. Prowadzenie bloga to sprawa indywidualna, nie konkurs popularności, ponieważ w transmitkach nie można go reklamować, bardziej działają zaproszenia.

Inaczej rzecz ma się, jeśli chodzi o NCG, CG - wszak najważniejsze osiągnięcie na Stardoll. NIgdy nie głosuję na prośbę, chyba, że ten ktoś mi się spodoba, ale bardzo rzadko tak jest, albowiem moim zdaniem osoby spamujące - przynajmniej 90% - nie reprezentują sobą za wiele. Nie sądzicie, że to trochę płaszczenie się nad kimś i takie błaganie o głosy? Kiedyś spotkałam się z sytuacją, że dziewczyna napisała, cytuję " Rok temu zmarł mój dziadek, umilcie mi ten trudny czas i zagłosujcie na mnie...". Powiem Wam, że omal nie spadła z krzesła. Chyba są jakieś granice prawda? Irytuje mnie to proszenie o głosy, głównie dlatego, że wiele osób głosuje dla świętego spokoju, a później NCG zostają... no cóż, powiedzcie sami, czy więcej widzieliśmy osób, które zasługiwały na to miano, czy też nie? Jeśli komuś się spodobasz i tak na Ciebie zagłosuje. Jeśli chcesz, żeby stardollowy świat o Tobie usłyszał, wysyłaj transmitki. Co to za frajda, jeśli wygra ktoś niezasłużenie, a później wszyscy jadą po nim w KG? Wydaje mi się, że akurat Ncg to tytuł o który nie powinno się prosić. Ludzie nie powinni głosować pod presją. O ile wiem, dawniej spamy były na porządku dziennych - ze wstydem przyznam, że sama kiedyś wysyłałam "Nowy dzień nowa cg, bla, bla, bla..." - teraz jest raczej moda na zwalczanie spamów, blokada, zgłoszenia itd.



2. EMO


Kiedy zaczęłam swoją przygodę ze stardoll styl emo był bardzo modny. Co więcej członkowie tej "subkultury" uważali się za kogoś lepszego, oryginalniejszego. Cóż, ciężko było mówić o oryginalnoście, kiedy co druga mała dziewczynka na stardoll nakładała na siebie cały sklep "Fallen Angel", multum tatuaży, krzyży, masę soczewek na twarz, a do tego pisały te bzdurne prezentacje o tym, jakie to życie jest okrutnie. Śmiem wątpić,że ktokolwiek z nich wie, czym jest prawdziwe cierpienie. Myślę, że dzieciom z Afryki byłoby przykro czytając te brednie osób, które stać na "Royalty", a wypisują jak im ciężko w życiu, jak nikt ich nie kocha itd. Nikt, kto naprawdę ma ciężko w życiu nie pisze o tym na różowej stronce z ubierankami. Dla mnie to żałosne. Same stroje są okropne, ale wolny stardoll, można nosić, co się żywnie podoba, nie oceniam tak innych. Ale według mnie to całe "emo" jest na pokaz, to tylko taka poza, dziś już niemodna. Miałam w realu koleżanki, przypisujące się do tej sfory i wiem, że żadna z nich nie miała pojęcia o tym, co tak namiętnie wyznawała.

Na szczęście następuje powolne odejście od fazy "emo". Teraz bardziej "cool" jest bycie jakimś metalowcem, co z dwojga złego jest lepsze, bo może bardziej prawdziwe. Mnie emo nigdy nie pociągało i nigdy nie chciałam bawić się w nie na stardoll.




Jak Wam się podoba dzisiejszy artykuł? Jakie są Wasze opinie na powyższe tematy?


POST SCRIPTUM:

A co Wy na to, żeby pod każdym "Co jest już niemodne?" dyskutować na jakiś kontrowersyjny temat na stardoll? Mogłabym pod postem zamieszczać jakieś tabu, a później roztrząsalibyśmy to w komentarzach. Dobry pomysł?

12 komentarzy:

  1. Lubię takie tematy :D Denerwujące są te prośby . Zazwyczaj do świętego spokoju piszę, że zagłosuję , a nawet nie oglądam tych apartamentów. Są osoby, którym to się należy , a są niestety bez szans, bo wygra osoba , która ma gwiazdę czy diamencik, kilka HB , 12 poziom , kilkunastu znajomych do których pospamuje i zwycięstwo w kieszeni . Głosują na nie , a potem się dziwią. A co do tych tekstów, to mnie rozśmieszają. Dzisiaj dziewczyna, chciała ode mnie hasło, i zaczęła pisać jak jej jest ciężko, bo jest w ciąży O.O Co do "Emo" to również się zgadzam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem krótko, sama reklamuję swojego bloga w KG, więc mam nadzieję, że większość ludzi myśli tak jak Ty. Co do głosowania na CG czy NCG to w stu procentach masz rację - 5 gwiazdek na kogoś to powinna być nasza samodzielna decyzja, a nie, bo ktoś kazał. Później wszystko wychodzi jak NCG zostaje ktoś kto w ogóle na to nie zasłużył. Co do Emo, to nigdy nie próbowałam mieć takiego stylu na Stardoll, po pierwsze dlatego, że wcale, ale to wcale mi się nie podoba, a po drugie dlatego, że Ci ludzie to takie "użalacze się nad sobą". "Jest Ci źle? Po co to wytrzymywać? Idź się lepiej potnij i powieś!" Przepraszam, ale taka jest prawda, nie ma co się oszukiwać.

    agus.ehee na Stardoll :)

    P.S.: Mam prośbę. Ponieważ wyjeżdżam w góry i nie będzie mnie od 12 do 22 sierpnia. Czy mogłabyś przetrzymać dla mnie jakieś nagrody, gdybym wygrała, w którymś z konkursów na Twoim blogu. Napisz mi tylko w KG, że mam się po coś zgłosić, a gdy wrócę to tak zrobię, oki? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, cieszę się, że dodałaś tan artykuł ;) Zgadzam się w zupełności, że ciągłe reklamowanie się, ażeby zagłosować na kogoś jest złym sposobem na "sławę" i wygraną... jeśli chodzi o kluby to rozumiem. Także zgadzam się, że jest to płaszczeniem się przed ludźmi, a jak przeczytałam o zmarłym dziadku to oczy mi prawie wyszły...OKROPNE, pewnie ten kto to rozsyłał miał z 11-12 lat. Niestety prośby o głosy na CG I NCG nie znikną, cóż stardoll jest opanowany przez dzieci, więc trudno będzie im wbić do głowy, że nie jest to dobra metoda, bo ktoś może się wkurzyć i zacznie takiej osobie dawać 1/5.
    toxicxdream

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do spamu to sama kiedyś wysyłałam wszystkim prośbę o przyjaźń, w której prosiłam o głosy CG, ale teraz już tego nie robię i denerwuje mnie spam innych. Lubię stroje emo, ale nie uważam założenie na siebie stu czarnych ciuchów za fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale nawet co to za zabawa być sławnym tylko dlatego, że się rozesłało setki wiadomości do innych użytkowników (kopiuj-wklej). Siądziesz na godzinę, dwie, trzy, porozsyłasz wiadomości, wzbudzisz litość i co potem? Jesteś CG i nic się nie dzieje - jeden dzień sławy. gdzie wszyscy zapisują Ci księgę gości pisząc, jak to możliwe, że zostałaś CG. Tyle.
    Co do emo, to mi wszystko jedno. Kilka 9-letnich dziewczynek, które ubiorą się na czarno i myślą, że są emo, a nic o tym nie wiedzą. Jak znajdziesz kogoś, kto się naprawdę interesuje wspomnianą subkulturą na sd, to gratulacje.
    -inevitable-

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm, mi tam spam jest w sumie obojętny.Nie mam zwyczaju odpisywania na takie wiadomości a już tym bardziej odwiedzania tych osób.Właściwie to niespecjalnie mnie obchodzi kto jest lub kto zostanie tą NCG :'D
    A to zdjęcie które podałaś za przykład zajeżdża mi bardziej gotykiem.
    Co do dyskusji - z przyjemnością :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie bede rowijać swoich wypowiedzi(ponieważ poprzedniczki już napiały wszytko co ja chiałam) ale powiem, ze sie ze wszytkim zgadzam :)
    Dyskusja-jestem ZA.

    Ps. Lubie artykuły z tej serii i z niecierpliwością czekam na kolejne i zawsze w soboty kilka ray wchodze aż sie pojawi artykuł. hah :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :) cieszę się w tą sobotę artykuł na pewno też się pojawi :)

      Usuń
  8. Chce powiedzieć coś od siebie , nie każdy na stardoll kto ubrany jest jak emo , goth , metal itd. Pisze w swej prezentacji jak mu źle i nie dobrze . Ja jestem wystylizowana na styl emo ,ale nie uważam ,że należę do owej subkultury , wręcz przeciwnie uważam ,że takie szufladkowanie po subkulturach jest trochę dziecinne (bez urazy) . Tyle ode mnie pa ;)
    ewelunia7

    OdpowiedzUsuń