Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 29 sierpnia 2012

Nowy sklep - MSW

Cześć.
Dzisiaj do Starplazy doszedł nowy sklep, mianowicie sklep MSW :]
Przygotowałam tylko jedną stylizacje, ponieważ w sklepie jest jedno piętro.
Ogólnie nie podoba mi się sklep, ubrania są niepraktyczne.
Jednak szorty, z którymi wykonałam ową stylizację bardzo mi się podobają.


 
 
Moja stylizacja jest w stylu grunge - gothic. Oto ona:
 
 
 
Do wspomnianych wyżej szortów, dodałam białą, prześwitującą bluzkę, spod której widać czarny stanik. Wisior - krzyż okazał się świetnym dodatkiem, podobnie jak motorowe buty. Dodałam jeszcze czarny tatuaż na ramieniu dla uzupełnienia stylizacji. Podoba mi się ta stylizacja, przepraszam za małe problemy graficzne (doll ma trochę zniekształcone dłonie).
 
 
szorty - Miss Stardoll World, 72sm
stanik - RIO, 5sd
tatuaż - Evil Panda, 5sd
bluzka - Decades, 72sm
wisior - Fallen Angel, 30sm
pasek - Wild Candy, 50sm
buty - Dolce & Gabbana Tribute, 13sd
 
 
Co sądzicie o nowym sklepie i mojej stylizacji? :)
 
 
 
The Pretty Reckless - Make me wanna die


13 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja i szorty też ;p
    LoVeee_2

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na początku myślałam, że to spódnica :D Stylizacja jest bardzo ładna, ale same szorty nie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też na początku zmyliłam sie na te szorty ale są bardzo fajne jak i cały sklep ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak myślałam, ale jak zobaczyłam na metkę, okazało się, że to szorty :D Kupię je, jak tylko zarobię tyle sm (: Genialna stylizacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się w ogóle ten sklep D: Stylizacja w porządku, świetna bluzka. *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nie podoba ten sklep, tak jak dziewczynom wyżej. Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Również musiałam spojrzeć na metkę żeby się przekonać że to szorty, zastanowię się jeszcze nad ich kupnem. Co do stylizacji to wygląda dobrze, ale to nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sklep jest... Nie podoba mi się :D
    Stylizacja świetna, aczkolwiek myślałam, że to spódnica. Nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hermionapotter3

    Przeklęty nick -,-

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno kupię te spodenki, ale nie skopiuje całej stylizacji
    mamymamyKitty

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajns tylizacja, mam już te spodenki i przyznam się, są świetne! Pasują do wielu stylizacji

    OdpowiedzUsuń