Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

piątek, 31 sierpnia 2012

Komentator Tygodnia

Hej!
W tym tygodniu, czyli 17 - 31 sierpień, wybrałam aż dwóch Komentatorów Tygodnia. Obie dziewczyny skomentowały 12 razy. Naprawdę Wam gratuluję.
Mianowicie, Komentatorami Tygodnia 17 - 31 sierpień zostają... Ingri13 i Paulga ! :)
Gratuluję, wygrywacie po 10sd, po nagrodę zgłoście się do mnie, czyli NajlepszejVery :D

                                    Ingri13                                               Paulga

18 komentarzy:

  1. Gratulacje, :D Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko pogratulować zwycięzcom i zgłosić się do konkursu :)

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki zapraszam na mojego bloga http://stardollowe-marzenie.blogspot.com/

    ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. O, dziękuję i gratuluję zarazem. c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i gratuluję Ingri13 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję, zasłużyłyście. REMIS xD fajnie fajnie odwiedzę każdą z was. A do właścicielki - fajnie ze organizujesz takie konkursy :D

    OdpowiedzUsuń