Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 28 sierpnia 2012

Hot or Not ; Makijaże

Witam!
Dzisiaj pierwszy post z Hot or Not ; Makijaże.
Zaczynajmy!

Paulga
 
Ogólnie fajnie. Chyba widzę jakieś przejścia między kolorami. Make up zachowany w kolorach czerwieni i różu. Nosek powinien być nieco wyżej, podobnie jak usta. Brwi może też minimalnie do góry? Ogólnie fajnie, daję HOT.
 
 
 
MissGirls150
 
Również fajny makijaż, pastelowe kolorki. Czarny tusz plus delikatne, jasne cienie. Podoba mi się. W twoim przypadku również nos i usta są za nisko. Nie podobają mi się brwi, ale ogólnie jest w porządku. Daje HOT.
 
 
 
 
stella449
 
Najgorszy z dzisiejszych makijaży. Niby dobre rozmieszczenie elementów twarzy, jednakże nie podoba mi się makijaż. Landrynkowe, różowe usteczka połączone z biało-czarnym makijażem plus mnóstwo evelinera daje marny efekt i nie wygląda fajnie. Do tego jeszcze te piegi i nie za fajna fryzura. Niestety, ale daje NOT.
 
 
Co uważacie o makijażach? Który jest Waszym zdaniem HOT, a który NOT? :)

10 komentarzy:

  1. Zgadzam się z twoimi ocenami. Dwa pierwsze makijaże są świetne, ostatni jest troche kiczowaty...
    Najlepszy drugi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 jest taki na włosku , 2 jest 100% Hot , a 3 jest rzeczywiście Not ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 pierwsze świetne 3 już troche mniej ...
    LoVeee_2

    OdpowiedzUsuń
  4. Właściwie żaden mi się nie podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Średnie . (; Ale nie zgodzę się z brwiami . Jak dla mnie te brwi u Paulgi są na dobrym miejscu , a u MissGirls150 zdecydowanie za wysoko, a reszta elementów na dobrym miejscu . (;

    OdpowiedzUsuń
  6. przyznaję nie postarałm się, :P nastepnym razem bedize lepiej, mam nadzije ze moge sie znowu zglosic
    stella449

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podobają mi się pierwsze dwa makijaże,a ostatni nie jest jakiś specjalny.
    mamymamyKitty

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni może być ale najłdniejszy jest pierwszy xD

    OdpowiedzUsuń