Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 28 sierpnia 2012

Makijaż - Krok po kroku

Cześć.
Dzisiejszy tutorial składa się z pięciu kroków.
Więc, oto czego potrzeba by wykonać ten make up : czarny cień z DOT, grafitowy cień z DOT, ciemnośliwkowy i różowy puder, czarny, pogrubiający cień, śliwkowy cień.


1. Na początek malujemy rzęsy czarnym, pogrubiającym tuszem do rzęs.
 
 
 
2. Malujemy górną powiekę czarnym cieniem.
 
 
 
3. Dodajemy grafitowo-szary cień.
 
 
 
4. W połowie powieki malujemy oczy lekko śliwkowym cieniem.
 
 
 
5. Mocno podkreślamy policzki jasnym i ciemnym pudrem.
 
 
 
 
 

 
 
Oto efekt końcowy.
 
Co sądzicie o tutorialu? :D
 
 

10 komentarzy:

  1. świetny tutorial, najbardziej podoba mi się podkreślenie policzków ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że prawie nie widać tego różu na powiekach :D Jest w porządku, mi też się podoba podkreślenie policzków <:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny makijaż i fajne podkreślenie policzków :) Nawet pasemka na włosach kolorystycznie pasują do makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jej ślicznie pomalowałaś policzki ♥ Nie mogłam sie napatrzecz , ja to zawsze robie krzywo , ale ogólnie bardzo mi sie podoba makijaż ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Num, policzkio super wyszły ;D
    Makijaż też świetny ♥
    LoVeee_2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również w moim makijażu najbardziej podobbają się policzki :) cieszę się, że Wam też ♥

      Usuń
  6. Najlepszy makijaż :D Policzki są wręcz GENIALNE :D Tylko nie ta fryzura :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż, może kiedyś wykorzystam.
    mamymamyKitty

    OdpowiedzUsuń