Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 30 sierpnia 2012

Stylizacja z HB

Witajcie!
Dzisiaj do Starplazy doszedł nowy Hb, mianowicie fioletowe buty.


Moim zdaniem buty są ładne, ale niestety nie mam sd na ich zakup.
Oto stylizacja z nimi :
 
 
 
 
W mojej stylizacji dominuje czerń. Praktycznie, oprócz szpilek hb, cała stylizacja jest w jednym kolorze. Mimo to, stylizacja mi się bardzo podoba. Lubię PPQ, dlatego użyłam top z PPQ i spódnicy z tego samego sklepu. Nie znalazłam, żadnych fajnych dodatków w kolorze butów, więc musiałam zdecydować się właśnie na czerń.
 
 szpilki HB - Rio, 12sd
spódnica - PPQ, 16sd
top - PPQ, 12sd
żakiet - RIO, 8sd
torba - Bonjour Bizou, 5sd
Co sądzicie o stylizacji i o HB? :)
 
Marina and the Diamonds - Girls
 


13 komentarzy:

  1. Ładnie, buty dodają fajnego akcentu stylizacji :3

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę nie podoba mi sie ta zebra pod podeszwą buta , ale trzeba przyzna ze cena jest bardziej zadowalająca niz inne rzeczy z hb ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwieelbiam te buty HB <33 Sama stylizacja bez szału,trochę nijak się ma do tych butów. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. uuuch, czekałam na te buty <3 Są bardzo oryginalne ;D Kupiłam je już. Niezła stylizacja ^^

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogłam się doczekać butów, przedłużyłam ss tylko dla nich. Stylizacja jest świetna i buty bardzo wyróżniają się na jej tle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezła, ale przydałby się fioletowy akcent (;

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze mówiąc buty mi się nie podobają.
    W stylizacji bardzo fajnie je wykorzystałaś. Jednak zawsze jest jakieś "ale". Teraz też. Powinnaś była dodać jeszcze albo fioletową torebkę, albo pasek, albo bransoletę, albo apaszkę. Jednym słowem coś, co sprawi, że buty nie będą "odrzucone" od stylizacji.
    stella449

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewentualnie coś białego. Np. Fioletowa torebka i białe bransoletki (RIO 4 sd), lub pasek (nie wiem gdzie znaleźć :()
    stella449

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylizacja, i fajne buty;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja, tylko mp. torebka powinna być koloru torebki, ładnie by się odbijało ;)

    OdpowiedzUsuń