Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

piątek, 10 sierpnia 2012

Komentator Tygodnia!

Kochani!

Witam Was serdecznie w piątkowy wieczór. Mam zaszczyt przedstawić Wam nowego Komentatora Tygodnia. 10 sd zgarnia przewagą jednego komentarza.... Szalona Crazy18! Drugie miejce zajęła agus.ehe. Szczerze mówiąc,myślałam, że to ona wygra, jak już pisałam przewaga 1 komentarza. Cóż, staraj się dalej, może zostaniesz Komentatorem Miesiąca? Roztrzygnięcie już za tydzień. Sporą szansę ma również Paulga, która zajęła 3 miejsce.



Gratuluję Ci wygranej i mam nadzieję, że będziesz nadal komentować naszego bloga.




A teraz takie małe info ode mnie: Wpadłam na pewien pomysł. Chciałam wprowadzić coś nowego na bloga. Mianowicie "Ring". Już wyjaśniam, o co chodzi. Co tydzień - w jakiś dowolny dzień - na "ringu" walczyłyby ze sobą dwie dollki, które zgłosiły się do zabawy. W jury nie byłabym, ani ja, ani NajlepszaVera, tylko... Wy! Pisalibyście, która doll bardziej Wam się podoba, oceniając ją w skali od 1 do 10 w kategoriach twarz i stylizacja. Ta która zgarnęłaby najwięcej punktów, przechodziłaby do następnego etapu. Na koniec 4 finalistki każdego miesiąca walczyłyby ze sobą o wasze uznanie. Zwyciężczyni zgarnia 50 sd, darmową reklamę w pasku z tytułem "Doll miesiąca...". Według mnie pomysł jest dobry, ale co Wy o tym sądzicie? Plan wszedłby w życie, dopiero za jakiś czas, musimy mieć przynajmniej kilknaście zgłoszeń. Czekam niecierpliwie na Wasze opinie.

11 komentarzy:

  1. Podoba mi sie pomysł o ringu :) zgłosilabym sie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok,jak zrobię post z "Ringiem" będziesz pierwsza w kolejce. Twój nick na stardoll?

      Usuń
  2. Zamawiacie nowy nagłówek?
    http://wikagrafika.blogspot.com/2012/08/nagowek-dla-mystyle-mystardollblogspotc.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję c: A pomysł ciekawy, może nawet bym się zgłosiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow :D Ale i tak nie mam SS ;) Pomysł jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :> Pomysł świetny! Napewno się zgłoszę. :>
    Marti_M3333

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chętnie się zgłoszę :)
    toxicxdream

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również gratuluję, zasłużyłaś ;D

    PS.: Super pomysł z tym RINGIEM, chętnie się zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :3
    Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń