Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 16 sierpnia 2012

Metamorfozy

METAMORFOZA Alice-8899

Metamorfozę wykonała lili94Saphire.

STRÓJ PRZED:


Bardzo ładna stylizacja. Uwielbiam te platformy z Archive, jak chyba każdy na stardoll, rurki ze StarDesign są przepiękne, pięknie je wycieniowałaś. Torba idealnie pasuje do platform i kamizelki HB. Jedyne do czego bym się przyczepiła to top, gdyż moim zdaniem jest za krótki. Gdybyś dopasowała inną bluzkę o normalnej długości byłoby extra! Kolorowo, pomysłowo - Tak jak lubię!

STROJE PO:


*Przepraszam, źle założyłam torbkę, chciałam zrobić szybko i nie zauważyłam.

Miałam wiele fajnych ciuszków w szafie, dlatego miałam w czym wybierać. Niełatwo było mi poprzestać na jednej stylizacji, więc zrobiłam dwie. Pierwsza jest klasyczna. Jak widzisz nie miałam serca pozbyć się platform, które tak ubóstwiam, więc tylko dodałam do nich czółenka z Fallen Angel, aby bardziej pasowały do stroju. Spódnica maxi z B'Bizou i koszula z Archive świetnie do siebie pasują. Zestaw uzupełniłam okularkami.

Druga stylizacja jest bardziej kolorowa, taka wakacyjna. Outfit jest dość prosty, ale uzupełniłam go dwoma dynamicznymi dodatkami - torebką z LE i sówką z B'Bizou. Łososiowe rurki były znakomitym zakupem, podobnie jak buty.

MAKIJAŻ PRZED:


Twarz jest ładna, nie podobają mi się tylko brwi i kształt głowy, reszta jest OK. Makijaż oczu jest bardzo udany, równy, widać przejścia, bardzo w moim stylu. Genialnie prezentują się również policzki, idealnie je podkreśliłaś! Dobrze wykonany make up.

MAKIJAŻ PO:


Make up dopasowałam kolorystycznie do outfitu numer 2. Użyłam brązowo-rudawych cieni. Włosy przefarbowałam na średni blond, a usta podkreśliłam nabłyszczaczem - zdaję sobie sprawę, że nie każdemu musi się to podobać, ale Twoje usta wyglądają w błyszczyku wyjątkowo ponętnie.




METAMORFOZA dosia11:

Metamorfozę wykonała NajlepszaVera.


STRÓJ PRZED :


Twoja stylizacja mi się podoba. Coś mi w niej nie gra, nie wiem nawet co, więc może nic? :D Oprócz tej niewiadomej, nie wiem po co założyłaś pod podarte spodnie rajstopy, ale można na to przymknąć oko. Aa! Już wiem co mi nie pasuje! Właśnie te spodnie. Nie są złe, ale uważam, że lepsze byłyby jakieś gładkie. Ale możliwe, iż to tylko moje zdanie. Plus za torebkę, która mi bardzo pasuje do stylizacji :)


STRÓJ PO :


Gdy w Twoim apartamencie zobaczyłam tą pacyfkę, od razu pomyślałam, że muszę z nią ułożyć stylizacje. Nie mam pojęcia dlaczego tak mi się spodobała, ale jest bardzo ładna. Lubię wisiorki na stardoll, np. sówkę czy zegarek z B'Biozu, obu rzeczy poszukuje :] Chyba odeszłam od tematu. Wracając.. Założyłam zwykły, biały podkoszulek i dżinsową kamizelkę. Pomyślałam, że przydałaby się jakaś długa spódnica czy spodnie w kwiaty, aby stworzyć coś w stylu hippie, ale nie znalazłam nic takiego. Zamiast tego użyłam tych panterkowych szortów co też dało fajny efekt. Szukałam też jakiegoś nietuzinkowego obuwia, ale w końcu zadowoliłam się tymi butami.


MAKIJAŻ PRZED :



Muszę pochwalić te pasemka. Nie lubię kolorowych pasemek ani wytworów ze Stardesign, ale Ty zrobiłaś to naprawdę porządnie i ładnie. Minusem natomiast są kolczyki z obu łukach brwiowych oraz dziwnie ułożone elementy twarzy. Po pierwsze oczy powinny być niżej, podobnie ma się sprawa z ustami. Bez urazy, ale przez takie rozmieszczenie doll przypomina kaczkę ;P Nie podobają mi się też te brwi. Makijaż nie razi w oczy, nie jesteś solarą w różowym cieniem LUXE pod same brwi i dzióbkiem-ustami dla SS, ale Twój makijaż jest niezwykle zwykły.


MAKIJAŻ PO:


Zrobiłam Ci makijaż w kolorze mięty, stosując przejścia między kolorami. Policzki musnęłam różowym i beżowym pudrem, a usta pomalowałam szminką w naturalnym kolorze. Nie mogłam zmienić koloru włosów z powodu koloru twoich brwi. Zmieniłam jedynie fryzurę na warkocz za poziomy.


Co sądzicie o metkach? ;p

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za metamorfozę :D
    Nad spodniami się zastanowię a co do twarzy
    to fakt oczy muszę obniżyć, makijaż który zrobiłaś mi się podoba :]
    Chyba pierwsza metamorfoza która w ogóle mi się spodobała ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda metamorfoza podoba mi sie bardziej po , tylko nie wiem cxzy przez przypadek czy specjalnie w 1 metamorfoze stylizacja po , i ta druga wesja torebka jest ze złej strony ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez przypadek :] lili napisała, że źle załozyła torebkę :D

      Usuń
  3. metamorfozy bardzo ładneee ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie :D Jak dla mnie dziewczyny nie potrzebowały metamorfoz , ale w wersji "po" też jest ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się obie wersje, ale wolę chyba przed :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne stylizacje. Podobały mi się zarówno przed jak i po. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne stylizacje . U dosia11 bardzo podaboją mi się pasemka nie wiem czemu ;P
    LoVeee_2

    OdpowiedzUsuń