Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 9 sierpnia 2012

Stylizacja na podstawie realnej

Cześć.
Bez wstępów, oto stylizacja :


Pasuje mi kolor marynarki, ale trochę inny krój jest stardollowej. Ogólnie jestem zadowolona ze stylizacji. Spódnicę uważam za podobną, może trochę jest krótsza od oryginału. Buty i top są do siebie podobne, serio, podoba mi się wynik mojej pracy. W ogóle podoba mi się realny strój. Bransoletka jest fajna, ale na zdjęciu jest zegarek, którego niestety nie znalazłam w Starplazie.

marynarka - Bonjour Bizou , 9sd
top - RIO , 40sd
spódniczka - ORIGINAL FUTURE , 10sd
bransoletka - PPQ , 7sd
buty - It Girls , 40sm


Co sądzicie o stylizacji?



The Pretty Reckless - Under the Water


5 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, bardzo podobna ;) Świetna :D Była też bluzka kiedyś w It Girls za 20 sm, która by również pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna piosenka :) A co do stylizacji, to bardzo podobna i ładna :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzoooo podobna stylizacja. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, bardzo podobne są te stylizacje. Bardzo podoba mi się ten żakiet na pierwszym zdjęciu ^^

    agus.ehee na Stardoll

    OdpowiedzUsuń