Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 8 sierpnia 2012

Oceny apartamentów

Kochani!

Swój post zacznę od poruszenia pewnej irytującej kwestii. Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że niektóre osoby nie wiedzą na czym polega dział "Oceny Apartamentów". Żeby nie było niedomówień i nieporozumień - wyjaśnię. Do ocenki zgłaszają się osoby, które mają ogólne pojęcie o wystroju apartamentów, tzn. nie muszą robić  fenomenalnych  pokojów- jak np. niektóre bohaterki "Talentów", bo i ja takich nie potrafię - ale niech nie wstawiają trzech mebelków na krzyż, stu darmówek i latającego słonia na środku i niech nie zgłaszają się na siłę do Oceny. Nie możecie oczekiwać ode mnie, że ocenię coś takiego pozytywnie. Dlatego jeśli wiesz, że nie przywiązujesz zbytniej wagi do aparatmentu, bo np. bardziej Ci zależy na cennych ciuchach i wyglądzie doll - dużo osób tak robi i nie ma w tym nic dziwnego - to nie zgłaszaj się. Mówię to w związku z pewną dziewczyną, która się zgłosiła, nie podała, który pokój ma zostać oceniony, a w głownym nie było prawie nic. Dlatego dziś wprowadzam do regulaminu ważny zapis odnośnie "Ocen apartamentów", więc zajrzyjcie tam później. KLIK.

1.Apartament Krysi12:


Twój pokój budzi we mnie mieszane uczucia, bo widać, że się nad nim napracowałaś. Kupiłaś sporo rzeczy, rozmieściłaś je prawidłowo, z pewnością miałaś jakiś pomysł. Wykonanie jest średnie, głównie za sprawą tego drewna na które mam uczulenie. Nie miesza się różnych kolorów drewna; hebanowa podłoga źle komponuje się ze stolikiem, który sam w sobie jest ładny. Nie przepadam też za tym łóżkiem za sp, ale na to akurat jestem skłonna przymknąć oko. Widzę, że jesteś na stardoll już dość długo i, że lubisz eksperymentować. Myślę, że nie wychodzi Ci to najgorzej, ale powinnaś jeszcze poćwiczyć. Proporcje się zgadzają, kolorystyka również - z wyjątkiem podłogi i stolika.

4,5/10 - dałabym 5, ale za bardzo drażni mnie to drewno :)



2.Apartament oleandrea:


Wow, ale miła odmiana! Ten pokój podoba mi się. Bardzo ładnie wygląda ta miętowa podłoga, która genialnie komponuje się z pięknym krajobrazem za oknem. Super Ci wyszedł ten widok! Poza tym miałaś dobry pomysł na taras, te kamyczki wyglądają świetnie. Roślinka z boku - którą trochę ucięłam, przepraszam! - bardzo fajnie współgra z szarością i turkusem, dominującym w  Twoim apartamencie. Żeby nie było zbyt cukierkowo, powiem co mi się nie podoba. Tego jest mniej. Nie lubię tego stolika kawowego, który jest od początku. Wygląda, jakby lakier z niego zszedł, taka wyblakła czerń.  Na Twoim miejscu zrezygnowałabym też z tych książek na białym wysokim stoliku na tarasie; mam wrażenie, że przytłaczają swym ciężarem ten biedny mebel. Proporcje OK, kolorystyka świetna, rozmieszczenie spoko.

8/10 - najlepsza ocena od bardzo dawna, winszuję!



3.Apartament Eci111:


Tutaj mam podobne odczucia jak w przypadku pokoju NR 1. Nie razi mnie w oczy, ale i nie zachwyca. No może jest o ciut lepiej, bo nie ma tego drewna, zamiast tego elegancka podłoga ze StarDesign, co jest na plus. Ogród za oknem jest zrobiony całkiem nieźle z wyjątkiem tęczy i słońca, których nie lubię. Okno nie jest najlepsze, za bardzo nie lubię tego wiszącego czegoś, co ma być zasłonką?firanką?. Nie lubię też tej kanapy - wyblakła czerń + wyraziście czarna podłoga= to nie najlepsze połączenie - reszta wydaje się OK. Pokój nie jest najgroszy, ale chyba trochę pusty. Kolorystycznie wszystko do siebie pasuje, rozmieszczenie jest prawie dobre - wydaje mi się, że widok za oknem jest za mały, ale może to tylko moje wrażenie.

5/10 - ocena wypośrodkowana, ale postaraj się lepiej!

Mam nadzieję, że weźmiecie sobie do serca to, co napisałam powyżej. Chcę dawać same dobre oceny, ale czasami do niemożliwe. Akurat dzisiejsze aparatmenty były nienajgorsze, więc nie miałam takiego problemu, niemniej jednak przemyślcie swoje zgłoszenie, nim się zgłosicie. Ja nie chcę byc nie miła, a Wy pewnie nie chcecie być źle ocenieni. To tyle.


Który apartament najbardziej przypadł Wam do gustu? 1,2,3? Piszcie :)



8 komentarzy:

  1. według mnie 2 apartament najlepiej wypadł ;)

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje, za szczerą ocenę. : D Nie przykładam zbyt wielkiej uwagi do apartamentu, ważniejsza dla mnie jest medoll. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki ;D
    te książki to chwilowo, nie wiem jeszcze co tam postawic

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa ostatnie Apartamenty są najładniejsze, pierwszy co prawda też jest bardzo fajny, ale trochę dziwnie wygląda ten widok z okna, czy czegoś tam :)) Poza tym jeszcze to łóżko i darmowy obrazek z prawej strony ;/

    agus.ehee na Stardoll

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszym nie podoba mi się kolorystyka ścian, i przedmioty. W drugim jest najlepiej, chociaż dodałabym tam z jakieś 2 przedmioty . W 3 zmieniłabym te niebieskie,hmm... zasłony ? Nie wiem jak to się fachowo nazywa . Białe by lepiej wyglądały . I w tym ''oknie'' trochę pozmieniała . ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za szczrą opinie :D

    Krysia12

    OdpowiedzUsuń