Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 14 sierpnia 2012

Makijaż - Krok po kroku

Hejo, hejo :)
Przyznam, iż długo myślałam nad make-up'em. W końcu wymyśliłam i stworzyłam to, co zaraz Wam pokaże.
Czego potrzeba do wykonania makijażu : pomarańczowa gruba kredka do oczu z DOT, turkusowy eveliner, żółty, amarantowy i zielony cień z DOT, czarny, wydłużający tusz do rzęs, jasnoróżowy puder, jaskrawo różowa szminka z DOT



1. Malujemy dolną powiekę pomarańczową kredką.


2. Używamy turkusowego evelinera.




3. Malujemy górną powiekę zielonym cieniem.


4. Malujemy amarantowym cieniem dojeżdżając do "linii".


5. Dodajemy żółty cień.


6. Lekko podkreślamy policzki pudrem.


7. Całe usta malujemy wściekle różową szminką.


8. Dolne rzęsy i ostatnie górne malujemy czarnym tuszem.


Oto efekt końcowy :




Jak widzicie, jestem fanką neonów :33

Co sądzicie o dzisiejszym tutorialu? :D

P.S. Już dzisiaj pierwszy "Ring"! :p


11 komentarzy:

  1. Coś mi nie pasuje w tej kresce pod okiem, poza tym jest świetnie :)
    P.S. Czekam na RIIING !!^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetny , tylko bez tej brazowej kredki by sie obeszlo ale jest swietnie ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie to nie pasuje kolor włosów. Tak to nie mam nic do zarzucenia, lecz trochę czepiam się tej kreski pod okiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest ładny,też lubię neony. ^^ Jednak zmieniłabym fryzurę lub dodała czarny cień,żeby pasował do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest świetny! Tylko żeby był bez tej pomarańczowej kredki w pierwszym kroku ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny make-up , jest swietny bardzo mi sie podoba a efekt koncowy zwala z nog. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż. Nie mam się do czego przyczepić xD

    OdpowiedzUsuń
  8. chociaż usta mogłyby mieć trochę jaśniejszy odcień ;)

    OdpowiedzUsuń