Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 22 sierpnia 2012

Oceny apartamentów

Apartament sprouse114:



Taki zwyczajny pokoik. Niby przytulny, schludny, wszystko na miejscu, ale wnętrze jest zbyt pospolite, niczym nie zachwyca, nie urzeka. Proporcje i kolorystyka jest OK, wszystko do siebie pasuje, nie ma przepychu, kiczu, naupychanych darmówek. Wykorzystałaś gotowe tło, ale dodałaś kilka akcentów, więc włożyłaś nieco pracy w wystrój. Nie jesteś SS, więc postaram się ocenić Cię łagodniej.

5/10 - ponieważ Twój pokój jest mi zwyczajnie obojętny. Nie zapamiętam go, ani najgorszy, jaki w życiu widziałam, ani też najlepszy na stardoll.



Apartament ashe538:


Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to specyficzna podłoga. Miałas jakiś pomysł, ale wykonanie jej jest średnie i pozostawia wiele do życzenia, bowiem jest położona krzywo. Poza tym niespecjalnie pasuje do czarnych mebli. Wydaje mi się, że fotel, pufy, stół i okno są za dużo w stosunku do fortepianu, który jest z kolei za mały. Pokoj jest urządzaony nie w moim stylu, nie przepadam za tymi meblami. Widać jednak, że włożyłaś trochę pracy w swój pokój, kupiłaś sporo elementów itd.

4/10- nie mogę zdzierżyć tej podłogi.



Apartament ewcia2344:


Chyba dziś najładniejszy apartament. Już na pierwszy rzut oka widze, że proporcję się zgadzają. Widzę, że postawiłaś na biel i szarość. Miałaś też niezły pomysł na zrobienie okna, a raczej widoku za nim. To, co mi się nie podoba to, żyrandol i kolumna wykonana z drewna, którego jak wiecie, nienawidę. Nie bardzo rozumiem też zastosowanie tego czarnego krzesła przy oknie.

6/10 - Jak widzisz dostajesz dziś najlepszą ocenę. Nie mogłam dać lepiej, ponieważ kilka elemntów, mimo wszystko mi się gryzie.

Co sądzicie o ocenach? Który pokój najbardziej przypadł Wam do gustu?



10 komentarzy:

  1. 1 i 2 nie sa w moim stylu , cos mi w nich nie pasuje za to 3 jest naprawde super , jest w nim duzo rzeczy łądnie dopasowanych stylowo .

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej przypadł mi pokój 1. Jedyne co bym stamtąd zabrała, to te lustro HB (?) W 2 nic jak dla mnie nie pasuje, a w 3 : żyrandol, deski, laptop, króliczek skarbonka , darmowa lampka, krzesło, globus. Zmieniłabym obrazki i tą poduchę .

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej przypadł mi do gustu*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zgadzam się całkowicie z oceną pierwszego apartamentu. To, że nie ma jakichś ogromnych rozmiarów i mebli wartych sporo stardollarów wcale nie oznacza, że jest przeciętny.Ani trochę. Przeglądając apartamenty i tym samym porównując ss oraz nss możemy wywnioskować, że większość SS ma ładniejsze pokoje. Dlaczego? Stać je na płytki ze stardesign. Mają "za co" je kupić. Pełen podziw dla wykonawczyni apartamentu, i- dla samegego pomysłu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się trzeci apartament, ale też mnie aż tak bardzo nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie trzeci najładniejszy . ♥
    LoVeee_2

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie są ani rewelacyjne ani tragiczne. Mimo to uważam że w prostocie tego pierwszego.. jest coś ładnego. :3

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatni i pierwszy-te dwa sa najdniejsze

    OdpowiedzUsuń