Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 5 sierpnia 2012

Oceny stylizacji

Cześć.
Dzisiaj oceniać będę Rose4400 , DamWer9193 i _Niki_Niki_ .

Oto Rose4400 :


Rose4400
Ocena ogólna : 3/10
Opis : Aha.. Nie podoba mi się. Pomarańczowa tunika jest nieładna, spodnie-rybaczki również są dziwne, torebka jest spoko, ale kompletnie nie pasuje. "Nutella" ze Stardesign jest okropna, a ta walizka.. nie wiem po co Ci ona. Hb bransoletki są ładne, ale w ogóle nie pasują do tego stroju, a bandana, jak pisała lili w artykule "Co już jest nie modne?", jest.. no cóż, niemodna :D Ogólnie ocena niepoprawna.


 

DamWer9193

Ocena ogólna : 5/10
Opis : Dałam pół na pół, ponieważ po prostu stylizacja nie jest jakaś powalająca. Minus za okropne włosy, ale to nie to oceniam w tym poście. Źle nałożona torebka, dodatkowo nie pasuje. Po prostu nie zachwyca i nie wiem co jeszcze mogę napisać :D



_Niki_Niki_

Ocena ogólna : 4
Opis : Twarz jest okropna, ale jak już pisałam, nie to oceniam. Nie cierpię tatuaży, te buty są okropne, sukienka jest ogólnie spoko, ale ta fajna torebka nie pasuje. Po prostu te ciuchy mi się gryzą ze sobą. Nie podoba mi się ogólnie i nie będę się rozpisywać..


 
Jak widzicie, dzisiaj nie podobała mi się żadna stylizacja.
Co sądzicie? :p


9 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tymi ocenami, żadna stylizacja z powyższych nie przypadła mi do gustu ;P

    agus.ehee :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się ta trzecia podoba.<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugiej stylizacji obniżyłabym ocenę na 3, a tak poza tym to zgadzam się z ocenami :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja jest okropna O.o Ubrania są spoko, ale nijak się do siebie mają.

    OdpowiedzUsuń
  5. żądna nie jest ładna ani estetyczna w 1 pierwszej dziewczyna chciała zaszpanować hb ale niestety te są okropne -,-

    OdpowiedzUsuń