Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 30 sierpnia 2012

METAMORFOZY

Metamorfoza sprouse114.
Wykonanie : NajlepszaVera


STRÓJ PRZED :

 
Nie jest najgorzej, ale mogło być lepiej. Może najpierw plusy. Lubię ten blazer, jest świetny i praktyczny. Oprócz tego, podobają mi się te buty w połączeniu z tymi spodnimi. Jeśli chodzi o minusy, to coś mi nie pasuje w tej tunice. Nie wiem dlaczego, ale gryzie mi się ona z płaszczczem. Powinna mieć inny dekolt i inną długość. Jak już mówiłam - nie jest najgorzej.
 
 
STRÓJ PO :
 
 
Jak większość stardollowiczów, ubóstwiam te lity ! :* Są świetne, jednakże widziałam je w Bazaarze tylko za 500sd, eh :( Oprócz rewalcyjnych butów, bardzo lubię tą spódnicę z B'Bizou. Jest fenomenalna! Do tych świetnych ciuchów, dodałam top w kwiaty i kamizelkę hb. Dla uzupełnienia dodałam jeszcze pasek i męską kopertówkę. Stylizacje uważam za udaną, ale lepiej pasowałaby do niej inna fryzura i kolor włosów, jednak jest to metamorfoza bez hasła, więc nie mogłam tego zmienić.
 
 
MAKIJAŻ PRZED :
 
 
Średnio mi się podoba. Brak przejścia między kolorami, poza tym nie lubię tych oczu. Plus za to, że malując mocno oczy, usta zostawiłaś jasne.
 
 
MAKIJAŻ PO:
 
 
 
Zrobiłam makijaż pasujący do stylizacji, którą wykonałam. Czerń, beż i brąz. Usta pomalowałam brązową szminką, a oczy czarnym cieniem i beżowym.
 




Metamorfoza Ecia111.

Wykonanie: lili94Saphire.


STRÓJ PRZED:

 
Na początek powiem, że bardzo podoba mi się kolorystyka - taka lila róż - która dobrze komponuje się z litami Archive. Uwielbiam rurki ze StarDesign są trafnym wyborem, podobnie jak torebka, natomiast nie jestem do końca przekonana, co do bluzki. Niby pasuje, ale mnie osobiście nie przypadła do gustu.
 
STRÓJ PO:
 
 
Miałaś fantastycznie wyposażoną szafę, naprawdę miałam w czym wybierać. Nasuwało mi się wiele stylizacji, ale w końcu zdecydowałam się na te dwie. Jedna jest elegancka, druga bardziej swobodna. Swodobna, utrzymana jest w tonacji błękitu i bieli. Punktem kulminacyjnym są rurki z serduszkami oraz kurtka. Elegancki outfit skupia uwagę głównie na wzorzystej torebce, która mnie urzekła. Stylizacja jest bardzo dziewczęca i ładna. Jestem zadowolna z metamorfozy.
 
 
MAKIJAŻ PRZED:
 
 Podoba mi się Twoja dollka. Ładnie ją pomalowałaś, idealnie podkreśliłaś kości policzkowe. Jedyne co mi się nie podoba to odcień szminki, gdyż według mnie, tworzy niewielki kontrast z make upem oczu. Ja postawiłabym na jakiś ciemniejszy kolor.
 
MAKIJAŻ PO:
 
 
Zmieniłam Ci kolor włosów na jaśniejszy, zmieniałam też kolorystykę makijażu. Postawiłam na czerń, szarość i przydymiony fiolet. Fryzurkę zmieniłam na krótszą, ale sądzę, że Twojej dollce w niej do twarzy.
 

 
 
 

9 komentarzy:

  1. Wszędzie bardziej podoba mi się po, oprócz makijażu w drugiej metamorfozie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam tak samo jak osoba nade mną . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne sa , poprostu świetne , chyba tez mi sie bardziej podoba makijaz w przed w 2 metamorfozie , ale po też jest śliczny ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja 'po' jest trochę oklepana, w drugiej stylizacje są takie na jedno kopyto.Poza tym jest w porządku. <:

    OdpowiedzUsuń
  5. Metamorfozy są bardzo udane, a nawet świetne
    mamymamyKitty

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne metamorfozy, mm te platformy są śliczne ;c

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza metka:
    strój - przed
    makijaż - po

    Druga metka :
    strój - po
    makijaż - po


    stella449

    OdpowiedzUsuń