Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 21 sierpnia 2012

Makijaż - Krok po kroku - "Róż i różne odcienie błękitu"

Wow, dzisiaj po raz pierwszy mój tutorial ma nazwę ^^
Więc jak sama nazwa mówi, makijaż będzie w kolorze różu i błękitu.
Nie przedłużając..

Do wykonana makijażu potrzeba : dwa niebieskie cienie, dwa różowe cienie, różowa szminka, różowy puder, niebieska kredka lub eyeliner, wydłużający czarny tusz




1. Na początek malujemy powieki dwoma cieniam - niebieskim i turkusowym.




2. Następnie używamy amarantowego cienia i jasnoróżowego. Amarantowym malujemy w okolicach kącika oczu, a jasnym "nad" resztą cieni.





3. Malujemy turkusowym evelinerem kreskę na dole.




4. Teraz używamy czarnego tuszu do rzęs, malując rzęsy tylko do połowy oka.




5. Podkreślamy policzki różowym pudrem.





6. Na koniec malujemu usta różową szminką.


Oto efekt końcowy :




Co sądzicie? :3



13 komentarzy:

  1. Jedyne co mnie drażni to ta dziwna, troszeczkę krzywo namalowana jasnoróżowa kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Usta za mocno pomalowane , niepotrzebnie dodana jasnoróżowa kreska. Ogólnie makijaż wygląda na bardzo mało staranny.
    wisia08

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się nie podoba ta jasno różowa kreska, namalowana u góry, ale tak poza tym kolorystycznie i estetycznie wszystko gra :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam tak samo jak osoba powyżej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, wszystko fajne, ale jak dla mnie coś tu nie pasuje ; > Może inna kolorystyka lepiej by wyglądała ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cud , miód i lizac paluszki , jest świetny ! , ale ja jakoś mam coś takiego ze nie za bardzo moge miec takie oczy , bo mam takie odrzucenie , do swojej dolki .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, ale wolę troszkę "poważniejsze" makijaże :D Ten jest trochę zbyt kolorowy i krzykliwy, ale ładny :)

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaże ładne, ale trochę dziwnie wyszła ta kreska u góry. :)
    LoVeee_2

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z osobami powyżej <: Ta kreski u góry nadają makijażowi nieestetyczny wygląd.Poza tym uważam ,że jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie makijaż nieestetyczny i obólnie nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem ten jasnoróżowy cień tu nie pasuje ale i tak jest ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń