Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 23 sierpnia 2012

Stylizacja z HB

Pierwszy artykuł z nowej serii.
Dzisiejszy HotBuys to sukienka z Rio za 24 sd.
 
 
 
Cena moim zdaniem jest o wiele za wysoka, jak na tak brzydką rzecz. Uważam, iż sukienka ta jest brzydka, ma fatalną długość, okropną górę, masywny krój. Nie kupię jej na pewno.
 
 
 
 
Bardzo Was przepraszam za tą okropną stylizacje. Wiem, bardzo brzydki strój. Niestety z wyjątkowo szpetną sukienką nie dało się stworzyć nic ciekawego. Do sukienki dodałam pasujący hb - torebkę z tego miesiąca. Dodałam bordowe rajtuzy i brązowe koturny. Nie miałam w ogóle pomysłu na stylizacje, sukienka ta nie ma żadnych ciekawych zastosowań. Cieszę się, że w ogóle coś skeliłam.

sukienka hb - RIO, 24sd
torebka hb - Evil Panda 15sd
rajstopy -Fallen Angel, 30sm
buty - Pretty in Love, 40sm


Co sądzicie o Hb? :D

8 komentarzy:

  1. Też sądzę że ta sukienka jest okropna. Sama nie wymyśliłabym z nią lepszej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka według mnie jest brzydka. I dotego ta cena .
    A stylizacja jest nawet ładna ;p
    LoVeee_2

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z nataligaw1 , jest bardzo droga i brzydka , ale Hb to Hb ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też zgadzam się z nataliaw1. :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest okropna... Gdyby tylko miała dekolt! Kupię ją, bo wymyśliłam do niej ładną stylizację, w której dobrze się prezentuje. Zasłoniłam futerkiem ten okropny (?) golf? dekolt? I wygląda naprawdę dobrze ;)

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  6. W każdym razie, cena jest horrendalna '~'

    OdpowiedzUsuń