Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 28 sierpnia 2012

WAŻNE, przeczytaj!

Kochani,
 
 przepraszam, że zwracam się do Was z taką sprawą, ale muszę się komuś  wyżalić...
 
Zacznę od początku. Kilkanaście minut temu weszłam na pewnego popularnego bloga i natknęłam się na nim na artykuł o niejakiej czacha32, która ukradła konto BadGerl... . Może i Wy o tym czytaliście, więc możliwe, że jesteście w temacie. Nawiasem mówiąc kliknęłam w linka, żeby zobaczyć, co to za "artystka", która włamuję się na konta sławnych lalek i w dodatku je okrada. Tak sobie czytam, czytam jej prezentację, aż tu nagle... TRZASK!
 
 
Poznajecie? Dla przypomnienia - to ostatni artykuł z cyklu "Co jest już niemodne?"; kopiuj, wklej z naszego bloga. Jedyne, co ta "pani" zmieniła to ostatnie zdanie; zamiast "pod postem" - "w mojej księdze gości".
 
Wiele słyszałam o takich osobach, ale nigdy jeszcze osobiście się na taką nie natknęłam. Jakie to uczucie? Jestem wściekła! Brzydzę się kłamstwem, oszustwem i kopiarstwem, a w jej dollce skupia się to wszystko. To, co zrobiła mi to i tak kropla w morzu w porównaniu do tego, co zrobiła BadGerl..., ale nie popuszczę jej tego tak łatwo.
 
 
Jak widzicie czacha nie reprezentują sobą za wiele. Jej wyglądu nie będę komentować, o apartamcie też nic nie wspomnę. Wydaje mi się, że tak nie może być. Ona nie powinna dalej okradać, włamywać się na konta, oszukiwać i kopiować. Wydaje mi się, że powinniśmy coś z tym zrobić, może np. ją zgłosić? Takie rzeczy są w realu karane, w internecie wiele rzeczy uchodzi na sucho, ale nie powinno tak być.
 
Cóż, cieszę się, że wyrzuciłam to z siebie. Nie chciałam tak tego zostawiać. Jeśli chcecie zobaczyć ją na własne oczy - KLIK.
 
A jakie są Wasze opinie na jej temat?
 
 
 

29 komentarzy:

  1. Współczuje. Znam to uczucie, tyle że w moim przypadku ktoś skopiował całego bloga !!! :( W tej sytuacji ratuje tylko zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już ją zgłosiłam, za bardzo nie wiedziałam w jakiej kategotii w końcu wybrałam "Prezentację". Tobie równiez współczuję, nie wiem, czemu niektórzy ludzie są tak mało pomysłowi..

      Usuń
    2. A najgorsze jest to, że często są to smarki, które nawet nie maja pojęcia o tym, co zrobiły.

      Usuń
    3. Ja bym nawet nie miała odwagi, żeby się podpisać pod czyjąś pracą. Zresztą jako grafik, coś pewnie o tym wiesz, podobno wiele osób kopiuje np. czyjeś nagłówki, po czym bardzo profesjonalnie - gumką w Paincie - zamazuje podpis i wstawia swój - też w Paincie :)

      Usuń
    4. Skąd ja to znam :)
      I dalej tego nie ogarniam.

      Usuń
  2. Tak... również to zauważyłam... poznałam skądś te słowa;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak za pierwszym razem weszłam na jej konto, to nawet tego nie czytałam, bo myślałam, sądząc po pierwszej części prezentacji, że są to jakieś głupoty.

      Usuń
    2. Ja właśnie zaczęłam czytać, czytam... czytam. No kurde, znam skądś to. Wklepałam w google cały ten tekst, i mi pojawił się blog... Nie wiem w co ona się pakuje, jest moją koleżanką, ale nie rozumiem tego, jak tak można?

      Usuń
  3. Parę godzin temu zgłosiłam ją za to, że ukradła konto, a teraz ją zgłoszę jeszcze za kopiarstwo. Swoją drogą dziewczyna ma ciekawy tok myślenia, bo gdyby skopiowała coś z bloga z większą ilością obserwatorów, bardziej by się jej oberwało. Jednak szczytem głupoty jest myślenie, że nikt nie zwróciłby na to uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też rzuciło mi się to w oczy, ponieważ nasz blog jest w fazie rozwoju, jeszcze nie jest bardzo popularny. Laska nie odważyłaby się na takie wykroczenia np. na "Uzależnionych".

      Usuń
    2. Wg mnie za bardzo sprawa jest nagłaśniana- jest jeszcze gorzej. Byłam tyle razy oszukiwana, że hu-hu-hu, straciłam konta jak i pieniądze. Sława na nieszczęściu z tej sprawy, a bedgerl.. jak widać ma wszystko gdzieś :)

      Usuń
    3. Też tak sądzę, BadGerl... jest popularny i dlatego to nagłośnili. Mnóstwo osób traci konta, a prawda jest taka, że wszyscy mają to dupie. Tak jak w szkole, na stardoll też jest elitą z którą wszyscy się utożsamawiają, zaś osoby, które nie są na świeczniku są mniej ważne...

      Usuń
    4. Tak :) Bo jest taki święty krąg na stardoll- aroganckich, bogatych ludzi, którzy myślą, że są najlepsi. Dlaczego tak sądzę? Nie raczą nikogo odwiedzić (tylko tych super), a odpowiadanie na komentarze gości- ah, oni nie znają tego słowa, odpowiadają, tak, ale tym wybranym i to w swojej księdze gości, co dla mnie jest aroganckie. Trzeba się przyzwyczaić :) Zainteresowałam się tą sprawę jedynie dla tego, bo- dotyczyło to tego bloga i czachy32- mojej koleżanki. A obydwa powody bardzo lubię.

      Usuń
    5. Odpowiadanie w swojej księdze gości to przecież nic złego. Po to jest ikonka "odpowiedz".

      Usuń
    6. Dla mnie to raczej "lekka arogancja", ale i tak wybierają komu odpowiedzą :) Bo przecież nie wszystkim to by był wtedy szok!

      Usuń
    7. Tak, z tym akurat się zgodzę :)

      Usuń
  4. Czytałam artykuł u was oraz na stronie o której zapewne pisałaś, to straszne, też ją zgłosiłam... Pytanie- do czego zdolne są jeszcze zdesperowane nastolatki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba do wszytskiego. A najlepsze jest to, ze ona raczej nie wygląda jak jakaś hakerka, swoją drogą ciekawe jak okradła BadGerl... ? Co do kopiarstwa, to zgłosiłam ją i zobaczymy, co będzie dalej ;)

      Usuń
    2. Raczej usunął jej konto. Sporo osób pewnie ją zgłosiło, bo sprawa została bardzo nagłośniona :3

      Usuń
  5. Byłam w szoku ponieważ nie dawno czytałąm ten artykol a teraz zostal on skopiowany i przypisany sobie , bezczelność , zgłosiłam ją również bo nie toleruje takiego zachowania .

    OdpowiedzUsuń
  6. Co się dzieje na Stardoll'u... Oczywiście zgłoszę ją. Bezczelność.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na stardollu jest coraz więcej takich dziewczyn. Ona w dodatku pisze jeszczew prezentacji że mamy uważaj na taką jedną bo kradnie konta mówiąc że doładuje ss z karty.
    W dodatku jeszcze skopiowała artykuł z bloga !
    LoVeee_2

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczyt głupoty -.- zgłosze ja!

    OdpowiedzUsuń
  9. jezuuu . xD skąd sie biorę takie dziecii ?! -.-
    Zgłosiłam już ją. ; >>

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie czytałam tej prezentacji.. Po co ona w ogóle ją skopiowała. oO Tak czy siak też ją zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też brzydzę się kopiarstwem jak ty miałam i nadal mam problem z jedną kopiarą na stardoll ale cóż tego nie da się oduczyć .... masz rację

    OdpowiedzUsuń