Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 19 sierpnia 2012

Oceny stylizacji

Cześć.
Dzisiaj oceniać będę stylizacje doll : Reznerka_P , Marti_M3333 oraz Sprouse114 .
Tak więc, oto pierwsza dollka.


Reznerka_P

Ocena ogólna : 7
Opis : Nie jest źle, ale widziałam dużo tego typu stylizacji. Kolorystyka ok, ale nie jest to nic odkrywczego. Nie podoba mi się ta spódnica, jest za wielka i pogrubia doll. Chyba założyłaś specjalnie tą spódnicę wysoko, ponieważ bluzka jest krótka. Może lepiej byłoby po prostu zmienić top? Chociaż moim zadniem największy minus to spódnica. Plus za makijaż, ponieważ pasuje do stroju.




Marti_M3333

Ocena ogólna : 5,5
Opis : Pierwszym minusem jest ta bluzka. Nie podobają mi się szczególnie te paski, ale najbardziej mnie drażnią te dziwnie zakończone rękawy. Pasek jest okropny, kiepsko wykonany graficznie, dziwnie sterczy do góry i ogólnie nie jest jakimś udanym zakupem. Uwielbiam te rurki ze Satrdesign, ale w tej stylizacji nie wiem co o nich myśleć. Są najbardziej udanym elementem twojego stroju. Podoba mi się bransoletka. Baleriny pasują, ale ten strój mi się nie podoba.


Sprouse114

Ocena ogólna : 7,5
Opis : Chyba najbardziej kreatywna stylizacja dzisiaj. Chciałaś coś stworzyć, ale zepsułaś to kamizelką, która kompletnie nie pasuje. Pomijając to - fajnie połączenie. Proste spodnie, czarne koturny, czarna torba i sweter z kołnierzykiem. Całość dopełnia kapelusz. Fajna stylizacja, gdyby nie ta błyszcząca kamizelka.


Na dzisiaj to tyle. Ciekawe, dwie pierwsze dziewczyny mają chyba identyczną twarz :33
Co uważacie o ocenach? Zgadzacie się ze mną? :}

12 komentarzy:

  1. Ostatnia stylizacja jest świetna. *-* Świetne buty, a wystający kołnierz jest uroczy. Kamizelka jest według mnie dobrym dopełnieniem stroju.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 Stylizacja jest naprawne świetna , 2 mi sie nie podoba , a ostatnia jest Niesamowita !

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba raczej nie mają identycznych twarzy. Popatrz uważnie na oczy pierwszej i drugiej. Nie są za bardzo takie same :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się wydaje że są takie same, tylko inny kolor oczu właśnie :] ale nie wiem, bo aż tak dokładnie nie widzę :DD

      Usuń
  4. 3 najładniejsza stylizacja. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie mają takie same usta, tylko innego koloru :D Najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja :3

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 najlepsza ♥
    Zgadzam się z ocenami ♫
    LoVeee_2

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio pojawiają się coraz lepsze stylizacje. I dobrze. ;d

    OdpowiedzUsuń