Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 31 października 2012

Stardoll-Pudelek

Witajcie ;)
Mam na imię Wiktoria, ale ze względu na moją nienawiść do tego imienia wszyscy zwracają się do mnie po prostu Wika. Na Stardoll kryję się pod nickiem wiciulka1998. Mało kto mnie zna, to grono jest bardzo nieliczne. Jestem pospolitą użytkowniczką, niezajmującą nawet ostatniego miejsca w naszej stardollowej elitce. Więcej nie musicie o mnie wiedzieć. Mam nadzieję, że czytanie artykułów napisanych przeze mnie będzie sprawiało Wam przyjemność :)

Można łatwo zauważyć po tytule posta, że treści artykułów z tej serii będą ukazywały wszelkie plotki dotyczące naszego wirtualnego świata z ubierankami. Kradzieże, oszustwa, spiski, ukryte sojusze i wiele, wiele więcej.

Żeby post nie był smętny, jak to bywa przy postach powitalnych, postanowiłam się z Wami podzielić pewnym malutkim stardollowym brudem, mianowicie wydarzeniami związanymi z zakończonym już konkursem MSW. Temat nietypowy, bo nie dotyczy tak bardzo użytkowników, co adminów.

Czy admini obrali sobie typ zwyciężczyni?  Można powiedzieć, że tak. Aby w jakimś stopniu Wam to uzmysłowić wykonałam screeny trzech zwyciężczyń MSW:


Hmmm... Jasne włosy, jasny kolor oczu,  bardzo podobny odcień skóry, różowe usta... Albo mi się wydaje, albo coś tu nie gra. Już w tamtym roku byłam zszokowana wynikami, nie mogłam dopuścić do świadomości, że wygrała lalka która podług moich gustów zajmowała ostatnie miejsce wśród wszystkich finalistek. Z całym szacunkiem do tych dziewczyn- było dużo  wiele lepszych półfinalistek, bardziej oryginalnych, mających swój własny styl. Wystarczy popatrzeć na drugie i trzecie miejsce z tego roku- projektantki wykonujące całe postacie ze Stardesign hair:



Od razu na pierwszy rzut oka widać, kto bardziej zasłużył na tytuł zwyciężczyni. Oczywiście jest to Rojda32, ewentualnie ktoś mógłby się ze mną pokłócić, że to Kusja powinna być pierwsza. Przy tych dwóch niezwykłych, kreatywnych i posiadających wielki talent dziewczyn, po lewej stronie, jako pierwsza, znajduje się nijaka, sweetaśna dziewczynka, której od zawsze zostanie MSW było największym marzeniem i życiową ambicją. Okej, każdy ma jakieś marzenia, ale jak dla mnie zwyciężczyni w ogóle nie zasługuje na ten tytuł. Mogę się założyć że wygrała tylko przez trasmitki, albo po prostu wysyłała masę wiadomości Adminom jacy to oni nie są wspaniali i jak niezwykłe są ich pomysły. Setki wiadomości, komentarzy w kg, ona to wszystko ma teraz przez bezmyślność użytkowników, głosujących na oślep, bo skoro liczą się tylko głosy, to przecież nikt inny nie głosował na nią, tylko gracze.
Mam też inną teorię całego tego zajścia. Może po prostu Admini wykreowali sobie jakiś wizerunek MSW? Jak dla mnie jest to bardzo prawdopodobne, gdyż ostatnio przez ich "innowacyjne" pomysły Stardoll schodzi na psy, chociażby przez czat na dole strony. Nie wiem kto był na tyle "genialny", żeby wpaść na takie głupstwo. Kiedyś, rok, dwa lata temu było zupełnie inaczej, lepiej- ładniejsze kolekcje i jakość ubrań, przede wszystkim.
Najbardziej dziwi mnie to, że Admini podali tylko ogólną ilość głosów oddanych podczas całego konkursu, nadal nie jest widoczna ilość głosów oddanych chociaż na poszczególne finalistki. Dlaczego nie mogą nas o tym uświadomić? Skoro znają wyniki, skoro wiedzą, kto otrzymał największą ilość głosów można to bez problemów podać, prawda? Oszustwo czy przypadek?


Jak myślicie, MSW jest ustawione? Zgadzacie się z moimi podejrzeniami, a może macie zupełnie inne zdanie na ten temat?

8 komentarzy:

  1. jak dla mnie to oni są manipulatorami.
    Admini...któż kryje się pod tym kryptonimem!?
    Rojda pewnie wygrała, ale oni musieli zmienić wynik...może dlatego zę MSW pochodzi z Arabii Saudyjskiej,
    No i oczywiście gwiazdy StarDesign wykorzystują ich produkty do 'złych celów' bo to przecież miały być fryzury,

    A wygląd wszystkich MSW jest taki jakiś...słowiański typ urody

    A może to wszystko jest ustawione...
    PS. SUPER POST, GRATULUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, oszukuja i to naprawde ostro... Ja zdecydowanie nie glosowalabym na nia - zwykla doll jakich pelno. Rojda i Kusja maja prawdziwy talent, tak jak w sumie przedstawicielka Polski - lika_90. Wg mnie to ktoras z nich powinna zajac I miejsce.

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również bym na nią nie głosowała. Zgadzam się z powyższymi komentarzami . Wspaniały artykuł .

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyna , która zajęła 2. miejsce dostałą głos ode mnie :) i to ona powinna wygrać.! A nie jakaś królewna idealna. -.-
    stella449

    OdpowiedzUsuń
  5. Post jest genialny, poruszyłaś bardzo ciekawy temat, nad którym mało kto się zastanawia. Według mnie to wszystko jest ustawione. Bo niby kto głosowałby na lalkę, która wygląda jak Paris Hilton?! Słitaśna twarz, ubranie - wszystko. Według mnie rojda32 i Kusja mają prawdziwy, rzadko spotykany talent - to któraś z nich powinna wygrać. Najwyraźniej Admini nie chcą, by wygrał ktoś, kto "źle wykorzystał" StarDesign Hair. Chyba nie cenią oryginalności i dobrych pomysłów...

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do ustawionych wyników to w sumie mi to zwisa, ale faktem jest że wszystkie zwyciężczyni wyglądają prawie tak samo. Miałam nadzieję, że tym razem będzie inaczej.. :B

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post, ciekawy temat, nigdy się wcześniej nad tym nie zastanawiałam, bo to MSW jakoś nigdy mnie jakoś wielce nie interesowało- choć teraz, jakby nad tym pomyśleć, może tak być jak napisałaś. Uważam twój post za bardzo ciekawy;)

    OdpowiedzUsuń