Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 15 października 2012

Metamorfoza

Witajcie kochani!
Dzisiaj wykonuję metamorfozę doll nikolka2508 .

STRÓJ :

 
Przed : Nie jest najgorzej. Stylizacja w stylu retro, w stylu Decades. Płaszczyk dosyć ładny, nie podobają mi się natomiast buty. Są wyjatkowo brzydkie. Zwykłe purpurowe legginsy i czarna torba. Mogłabyś usunąć ten szal, ewentualnie powinien być wyżej. Dobrze, że nie dodałaś żądnych wisiorków czy bransoletek, ponieważ nie pasowałyby one do płaszcza.
Po : Świetna kurtka z fioletowym paskiem. Miałaś mnóstwo stron ubrań w szafie. Cieszę się, że znalazłam miniówkę, którą ma identyczny kolor co pasek w kurtce. Śliczne bransoletki i śliczna torebka, idealnie pasują te dodatki do outfit'u. Założyłam ciemne rajstopy i czarne szpilki. Osobiście jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona ze stylizacji.
 
 
MAKIJAŻ :  
 
 
Przed : Ładnie. Świetnie wyglądają te dwukolorowe usta, leciutko podkreślone policzki też dopełniają makijaż. Trochę za mocny makijaż oczu, ale bardzo ładny. Nawet te brwi wyglądają fajnie! Bardzo fajny make-up , fenomenalnie dobrałaś doczepiane rzęsy, nie są przesadzone.
Po : Zrobiłam ci makijaż w wielu kolorach tęczy :) Jaśniutkie usta, podkreślone policzki i różnokolorowe cienie i kredki. Użyłam między innymi granatowej kredki, fioletowej i zielonej oraz niebieskiego i beżowego cienia.
 
 
Ogólnie ładna doll, makijaż lepszy od stroju, ale ogólnie nie najgorzej.
A Wy co sądzicie? Lepiej przed czy po? :]
 

6 komentarzy: