Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 7 października 2012

Oceny stylizacji

Witam ! :)
Dzisiaj oceniać będę : mandaryna1996 4sweetface4.


mandaryna1996
 
Ocena ogólna : 5
Opis : Modliłam się, aby były dzisiaj ładne stylizacje. Odwiedzając Twoją doll, bardzo się rozczarowałam. Jak można połączyć szpilki z tymi podkolanówkami, spódnicą i całą resztą? Po prostu tragicznie. Może chciałaś stworzyć nowatorską i oryginalną stylizację, ale efekt średni. Bardzo, ale to bardzo mnie denerwują te sportowe podkolanówki. Straszliwie źle.
 
 
 
4sweetface4
 
Ocena ogólna : 6+
Opis : Lepiej niż Twoja poprzedniczka. Bardzo zwyczajnie. Proste, czarne rurki, zielone buty, top, sweter i kopertówka. Nie miałaś pomysłu na tą stylizację, ale nie popełniłaś żadnych krytycznych błędów. Bardzo mi się nie podobają te okropne włosy ze Stardesign. Naprawdę nie rozumiem tej mody (chociaż raczej ona już minęła). Ale ok, twarz oceniam w Hot or Not. Nie jest najgorzej. Jest średnio.
 
 
Co sądzicie? Ja Wam się podobają dziewczyny i jak byście je ocenili? :]
 

15 komentarzy:

  1. oceniłabym podobnie do ciebie ;)
    apropo...chciałabym zgłosić się do oceny stylizacji i do hot or not... czy mogę zrobić to tutaj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej pod postem ze zgłoszeniami :) żeby nie było bałaganu.

      Usuń
  2. nie miałam zwykłych białych skarpetek ;c tzn, nie mogłam znaleźć.
    a chciałam, żeby stylizacja była elegancko-sportowa, ale zepsułam ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tobą, słuszne oceny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmmm... Też oceniłabym podobnie :) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmmm... Też oceniłabym podobnie :) .

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym stylizacji nr. 1 dała 4+ a stylizacji nr. 2 - 3

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie pierwsza jest lepsza. Druga jest zbyt zwyczajna i irytująca.

    OdpowiedzUsuń
  8. te skarpetki nie pasują do stylu ://
    ale reszta jest bez zarzutu ñ_ñ

    OdpowiedzUsuń
  9. a gdzie jest post ze zgłoszeniami? ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie różowe bannery w pasku bocznym ;3 tam są też zg do metek, ringu itd,

      Usuń
  10. cołkowicie się zgadzam z twoją oceną w pierwszej stylizacji te podkolanówki strasznie wszystko psują,a w 2 stylisacji wlosymi się nie podobają(ewentualnie kolor kopertowki ma zły odcień)
    niqua_

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje obie nie są za ładne za to obie osoby doskonale dobrały kolory w stylizacji.;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Kopertówka jest zła, gdyż nigdzie nie mogłam znaleźć podobnego odcienia pasującego do butów czy bluzki. A bez torebki byłoby już kompletnie dennie.
    Włosy ze stardesign.. Moim zdaniem wszystkie włosy, które możemy znaleźć w salonie piękności są beznadziejne i oklepane. Dlatego też postawiłam na oryginalność i kupiłam włosy u jednej z użytkowniczek stardoll. Chociaż zgadzam się z tym, że minęła moda na tego typu włosy to i tak je dałam bo są jakościowo wiele wiele lepsze od tych możliwych do użycia. Masz rację. Stylizacja jest prosta. Ale jakoś dobierając do niej rzeczy urzekł mnie wygląd tej stylizacji. Dziękuję za ocenę. :)
    I mam pytanie. Czy mogę się zgłosić drugi raz do oceny jeżeli już raz byłam oceniana?
    Serdecznie wszystkich pozdrawiam, Monika (4sweetface4)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem gdzie się zgłosić do oceny stylizacji. Więc zgłoszę się tutaj :)


    koralik4

    OdpowiedzUsuń