Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 4 października 2012

metamorfoza maja11miss


PRZED: Stylizacja udana, wszystko mi się podoba, bardzo fajne ciuchy, niestety popełniłaś jeden podstawowy błąd. Ta bluzka Smile z Moshino TRIBUTE jest za szeroka, dlatego te szare rybaczki, powinny być pod spodem. Niestety, ale ten błąd wpływa bardzo niekorzystnie na Twoją stylizację, mimo iż jest całkiem dobra. Podoba mi się pomysł z kapeluszem i opaską z kokardką. Bardzo udane połączenie.
PO 1: W szafie znalazłam kilka prawdziwych perełek, miałam kilka pomysłów, ale postanowiłam zamieścić dwa najlepsze. W pierwszym outficie postawiłam na dziewczęcość i łagodność. Ta miętowa spódniczka z TRIBUTE idealnie komponuje się z torebką Chanel i tymi bajecznymi czółenkami. Kokardę zostawiłam, tak Twoja doll wygląda bardzo słodko, ale nie cukierkowo.
PO 2: Drugi outfit jest bardziej drapieżny. Postawiłam na kontrast czerni i bieli. Strasznie podoba mi sie ta koszula z Archive, fantastyczny zakup! Oczywiście nie wspominając już o platformach z tej samej marki. Dodałam torebkę w kształcie ust i berecik. Moim zdaniem wyglądasz świetnie!
 
 
PRZED: Masz bardzo ładną doll! Fajne elementy twarzy, poprawne rozmieszczenie. Świetnie pomalowałaś policzki, ale make-up jest bardzo delikatny, powinnaś bardziej pomalować oczy, ale może Ty akurat wolisz naturalność, więc nie będę Cię oceniać. Mnie i tak się podoba.
PO: Twojej doll bardzo do twarzy w ciemnych i dłuższych włosach. Oczy podkreśliłam kilkoma matowymi cieniami, różnymi odcieniami zieleni, miedzi. Usta przejechałam jasnoróżową szminką. Efekt końcowy uważam za udany.
 
 
Jak Wam się podoba metamorfoza? Lepiej PRZED, czy PO?

5 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o ciuchy po, makijaż przed

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizację wolę przed, makijaz w sumie też

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jest lepszy PRZED , a ubranie lepsze PO .

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie trzy stylizacje są urocze. *.* W makijażu nie pasuje mi ta różowa szminka. c:

    OdpowiedzUsuń