Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

sobota, 6 października 2012

Co jest już niemodne?

NIEMODNE CIUCHY:
 
Ostatnio napisaliście, że chcecie przeczytać o niemodnych ciuchach - proszę bardzo!
 
1# Miss Sixty:
 
 
 
Ten sklep przeżywał oblężenie jakieś półtora roku temu, kiedy zaczynałam przygodę ze stardoll i kupywałam pierwsze doładowywania SS. Pamiętam, że wówczas był to sklep bardzo prestiżowy - podobnie jak Killah; ciuchy dla SS, dość drogie, bo za kilkanaście stardollarów, ten kto ma, jest Bogiem. Jak jest dziś? Cóż, na stardoll pojawiła się inna mentalność, a może po prostu sytaucja nas do tego zmusiła. Coraz więcej osób - także ja - ubieramy nasze lalki w stare cenne ciuchy. Może nie każdego na to stać, ale na pewno wiele osób się o to stara. Częściej buszujemy po Starbazarze, niż kupujemy w Starplazie. Stardollowy ciucholand jest obecnie na topie. Trudno się dziwić; ostatnio pojawia się coraz mniej udanych kolekcji, znikają stare sklepy - już od dawna nie ma Elle, DKNY, a wszyscy wiemy, że były to sklepy z tradycjami, przez każdego ubóstwiane - nawet kolekcje LE i Antidote są coraz słabsze. Eh, życie.
 
 
Te ciuchy swego czasu królowały na imprezach, dziś już prawie nikt w nich nie chodzi. Nawet nie o to chodzi, ze są brzydkie, po prostu już niemodne. Swego czasu miałam te rzeczy w swojej szafie, ale później albo je posprzedałam, albo raczej zutylizowałam. Tak naprawdę to nawet ciężko o stylizację z nimi, są takie wzorzyste. Myślę, że te fasony są już niezbyt popularne, stąd to odejście. Ale nigdy nic nie wiadomo, może wkrótce nastąpi jakiś come back Miss sixty?
 
2# Fallen Angel
 
 
Fallen Angel to całkiem fajny sklep, ale należy zachować umiar i zdrowy rozsądek przy zakupach. Znajdziemy tam kilka naprawdę urokliwych szmatek, ale trzeba umieć szukać. Ciuszki wskazane wyżej nie są najlepszym wyborem i go nie polecam. Pamiętam, że owego czasu skrzydła upadłego anioła również miały swoich gorących wielbicieli wśród stardollowych subkultur, ale ja nigdy się nimi specjalnie nie zachwycałam. Co do tych sukienek, to są dobre dla czarownic, albo na Halloween, ale tylko wtedy przystoją. Raczej nie startuj w nich do Miss Stardoll World :-)
 
Co sądzicie o dzisiejszym artykule?
 
 
 

11 komentarzy:

  1. w Miss Sixty da się znaleźć ciekawe ubrania. Ostatnimi czasy znalazłam futerko i torbę i się z nimi nie rozstaje. No ale cóż, każdy kupuje co mu się podoba :)

    mandaryna1996

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre ciuchy z MS są bardzo ciekawe, po co od razu skreślać sklep? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się. Artykuł jest świetny.
    mamymamyKitty

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakieś 4 lata temu, kiedy zaczynałam grę na stardoll kupowałam tylko w Fallen Angel :'D A MS podobnie jak Tobie.. trochę mi się przejadł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się. Ale MS ujdzie. Od mojego początku stardoll'owania ubóstwiałam ten sklep :D Teraz na upartego znalazłabym kilka godnych uwagi ciuszków, ale większość mi się przejadła. Ciężko też z niektórymi stworzyć ciekawą stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się. Więcej takich artykułów !!

    OdpowiedzUsuń
  7. W MS można znaleźć teraz kilka fajnych rzeczy, ale większość to delikatnie mówiąc nieporozumienie, albo pakt z kilkuletnimi dziewczynkami aby wydoić od nich więcej kasy. Z fa lubię tę sukienkę po prawej, mimo iż rzadko ją noszę, ale mam do niej jakiś sentyment. Teraz mozna wypatrzeć tam jakieś dobre ciuchy, ale poziom sklepu obecnie bardzo spadł.

    Kingelynne.

    OdpowiedzUsuń