Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 18 października 2012

Metamorfoza AntyHannahPuppy


PRZED: Strój jest całkiem OK, nawet mi się podoba. Może nie ma jakiegoś szału, ale wszystko gra. Bardzo podoba mi się połącznie wiśniowej kurtki-darmówki z czarnym blazerem z TRIBUTE. Cieniowane rurki ze StarDesign to fajne dopełnienie całości, choć najbardziej podoba mi się chyba wisiorek z zegarkiem. Nie mam więcej zastrzeżeń, stylizacja jest niezła.
PO: Niestety, ale Twoja szafa była dość monotematyczna; wszystkie ciuchy były albo brązowe, albo białe, albo czarne. Nie znalazłam za wiele kolorowych dodatków, T-shirtów, topów itd, dlatego było mi dość ciężko, zważywszy na to, że gustuje w barwnych outfitach. No, ale cóż musiałam sobie jakoś poradzić. Stylizacja nie jest wymyślna, ale mi się podoba. Wydaje mi się, że źle dobrałam buty, ale to tylko dlatego, że nie znalazałam innych sensownych, pasujących do stroju.
 
PRZED: Ogólnie twarz mi się nie podoba. Według mnie jest po prostu brzydka, ale szanując Twój gust, nie będę Cię oceniać, ponieważ na swój sposób wyglądasz oryginalnie.
PO: Miałaś wiele kosmetyków, więc mogłam przebierać w cieniach. Jak widzisz pozbyłam się piercingu, zmieniłam kolor włosów na jasny brąz, oczy przejechałam kilkoma odcieniami fioletu, malwy i zieleni. Efekt może być, ale za sprawą elementów twarzy nie jestem w pełni zadowolona.
 
Jak Wam się podoba metamorfoza?

7 komentarzy:

  1. Myślę, że wszystko jest dobrze :)
    Myślę, że nie ma zbyt dużo czerwonego makijażu

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie troche te buty w PO nie pasuja troche :) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie ładnie trochę przed i po. Widać, że się porastałaś i zrobiłaś co mogłaś. Dlatego lepiej po.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladnie po ;) uwielbiam ta brazowa bluzke


    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  5. Yyy... Twarz na serio niezbyt ładna. Ale to już jest jej wybór. Metamorfoza B. Ładna

    Pozdrawiam juliatreder3

    OdpowiedzUsuń