Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 9 października 2012

Talenty

Dziś napiszę o pewnej utalentowanej dziewczynie pochodzącej z Rosji. Wydaje mi się, że większości z Was jej nick, przynajmniej obił się o uszy. Swego czasu była bardzo popularna na stardoll, była projektantką itp, dziś jest bardziej legendą, w każdym razie już nie jest na świeczniku. Mowa oczywiście o... Etanie.
 
Etana słynie przede wszystkim z fantastycznych stylizacji i wspaniałych projektów, choć oczywiście jej apartament również jest bez zarzutów. To, co najbardziej mi się w niej podoba to niezmienność stylu, np. odkąd zobaczyłam ją po raz pierwszy, aż do teraz ma identyczne rysy twarzy, a to rzadkość na stardoll. Większość osób wciąż coś zmienia, ja w sumie też często.
 
Skupię się przede wszystkim na jej stylizacjach. Poniżej zamieszczam kilka z nich:
 
 
 
 
 
 
Naprawdę miałam w czym wybierać, bo Etana miała około 200 zdjęć. Ciężko mi było wybrać najciekawszą, ponieważ - według mnie - wszystkie są doskonałe. Jak widzicie Etana ubiera się bardzo różnie. Począwszy od złożonych, skomplikowanych, szczegółowych sukien, przez czarne, rockowe zestawienia,  kończąc na dzwonach w stylu lat siedemdziesiątych. Wszystkie jej outfity są doskonale przemyślane; nie nakłada na siebie byle czego, tylko po to, aby codziennie zmienić stylizacje, tylko zapewne siedzi nad nimi po kilka godzin. Do tego dochodzi jeszcze idealnie dopracowaa fryzura i makijaż, a na koniec dodatki. Jej stroje są fenomenalne, właściwie nie do podrobienia.
 
Jej stylizacje nie są zwyczajne, zdecydowanie nie. Są bardzo oryginalne, zjawiskowe, niektórym mogą się wydać zbyt wymyślne, "przekombinowane" i może po prostu dziwne. Ja osobiście zaliczam się do fanów Etany, jest dla mnie naprawdę wielką inspiracją, mało osób może ją przewyższyć wyobrażnią i kreatywnością.
 
 
Jak Wam się podoba dzisiejszy artykuł? Sądzicie, że Etana zasługuje na miano talentu?
 
 

6 komentarzy: