Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 31 października 2012

Oceny apartamentów

Apartament tomek11111:



Bardzo ładny, przytulny pokoik. Ciekawy pomysł na tło;większość osób robi taras, albo zostawia je puste. Podoba mi się okno i krajobraz za nim. Wyposażenie pokoju jest skromne;minimalistyczne, ale idealnie pasuje. Jest może trochę pusto, brakuje mi jakiegoś żyrandolu, dywanu itp. Jedynie mam zastrzeżenia do cegieł, są trochę nierówno na siebie nałożone. Nie wiem, może to był Twój zamysł? Mam też wrażenie, że ściana z prawej strony nie została dokończona, dlatego widać ten prześwit balustrady.
 
7/10
 
 
Apartament koralik4:
 
 
Moje pierwsze wrażenie? Fantastucznie! Genialnie skomponowany, wielowymiarowy, przejściowy apartament. Naprawdę wykonałaś kawał dobrej roboty. Najbardziej podoba mi się lewa strona pokoju, choć lewa też jest extra. Super pomysł z tym przejściem do sypiali. Fajna ściana, bardzo ciekawe wykonanie tapety, meble doskonale dobrane. Kolorystyka, proporcje, zagospodarowanie przestrzeni wszystko OK. Jakbym miała się już bardzo czepiać, to nie wiem, czy pasuje to różowe radio, ale to drobiazg.
 
9/10 - Chyba pierwszy raz daję 9, ale pewna nie jestem :-)
 
 
Co sądzicie o dzisiejszych apartamentach? Ja uważam, że dziś były wspaniałe, aż miło było oceniać.
 
Info do mamymamykitty: nie wiem dlaczego, ale nie mogłam dziś wejść na Twój profil, wciąż wyświetlał mi się jakiś błąd od stardoll. Ocenię Cię za tydzień.

7 komentarzy:

  1. bardzo ladne oba pokoiki, w pierwszym dlabym 8.10 ;)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie z ocenami . Wspaniałe pokoje *.* .

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah fakt prawa strona jest niedokończona, brak funduszy niestety ;) tomek11111

    OdpowiedzUsuń
  4. 8/10 - zwykły , ale przyciąga uwagę!
    7/10 - gorszy, moim skromnym zdaniem, ale i tak fajny , bardzoo fajny!
    stella449

    OdpowiedzUsuń
  5. "Najbardziej podoba mi się lewa strona pokoju, choć lewa też jest extra."
    Chyba pomyłka? :)
    Gdyby nie to, że pierwszy apartament jest niedokończony, dałabym na twoim miejscu więcej. Gdy nie patrzeć na to, o wiele lepszy jest moim zdaniem pierwszy apartament, w drugim jest coś co mi się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za tak miłą opinię

    koralik4

    OdpowiedzUsuń