Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

piątek, 26 października 2012

Stylizacja

Stylizacja ubraniami z Harrods.
Oto moje największe must-have !

 
Płaszcz z Chloe oraz spódniczka z Rykiel. Wykonałam tylko jedną stylizację, natomiast wykorzystałam w niej i rewelacyjny blazer, i spódniczkę. Świetnie pasują do siebie kolorystycznie, mimo iż są w dwóch różnych sklepów.
 
 
Moja stylizacja jest w kolorze nude-biel i kolorowe akcenty. Jak już wspomniałam, płaszcz plus spódnica to świetne połączenie, więc już jak zobaczyłam te dwie rzeczy w dwóch sklepach, obmyśliłam jaki strój z nimi ułożyć.
 
 
 
Wybrałam zwykłą, białą koszulę z kołnierzem oraz uroczy pasek z Voile. Przeglądając Starplazę od razu rzuciły mi się w oczy buty z Miss Sixty. Rewelacyjne. Musiały znaleźć się w moim koszyku, abym mogła je wykorzystać w tym outfit'cie. Kupiłam trzy kopertówki. Okazało się jednak, że jedna jest za elegancka i błyszcząca, druga źle układa się z blazerem, więc pozostała trzecia. Prosta, mała i w pasującym kolorze. Myślałam jeszcze nad jakimś wisiorkiem, ale odniosłam wrażenie, że to byłoby już przesadą.
 
Co myślicie o stylizacji i o Harrods? :D Kupiliście już coś? Piszcie.
 
The Kills - Future Starts Slow

9 komentarzy:

  1. Świetna! Bardzo mi się podoba. Szkoda, że jedna, tylko jedna. Uważam, że płaszczyk jest ładny, ale nie wart swojej ceny... Spódniczka Genialna!!!
    stella449
    Ps. fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie wisiorek nadawał by się tu! (złoty) stella449

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie. nic dodac nic ujac

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna. Ja kupiłam z harrods jedynie spodenki z Chloe. Reszta to drożyzna i szkoda mi SD. Zbieram na listopadowe Hotbuysy

    OdpowiedzUsuń
  5. oryginalny styl, jeśli kupiłem jakieś ciuchy :S

    OdpowiedzUsuń
  6. blazer - tak, spódniczka - nie. Dziękuje za uwagę ;D

    OdpowiedzUsuń