Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 17 października 2012

Oceny apartamentów

Apartament stella449:



Nie zachwyca mnie ten pokój i po raz kolejny zastanawiam się, dlaczego takie osoby w ogóle się zgłaszają? Przcież nie mogę dobrze ocenić prawie pustego pokoju, który wykonać potrafiłbym każdy. Jeśli już zgłaszacie się do oceny, wykażcie się czymś, żebym mogła coś pochwalić, nie krytykować. Cóż tu mogę jeszcze dodać? No właśnie chyba nic. Pokój, jak pokój.

3/10

Apartament KochanaEmilciaa:


Ten pokój też do mnie nie przemawia, ale podjęłaś jakikolwiek trud, aby go wykonać. Pierwsza rzecz, która rzuca mi się w oczy, to te zaburzenia przestrzenne. Nie bardzo wiem, gdzie patrzeć, co tu jest pokojem, gdzie się on kończy. Po prostu nie wiem, na co patrzeć. Panuje tutaj straszny bałagan, dlatego na niczym nie potrafię skupić wzroku.
 
4/10
 
 
Co sądzicie o dzisiejszych apartamentach?
 
 

7 komentarzy:

  1. nie jestem jakos wybitnie uzdolniona w kierunku apartamentow wiec nie chce krytykowac czegos na czym sie zbyt nie znam, ale te pokoje najlepsze nie sa :/

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem te pokoje są takie sobie, ale myślę, że jeśli już to drugi jest lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 jest całkiem okej, ale trochę pusto i trzeba coś dodać.
    1 jest bardzo ładny tylko taki niedokończony taki jakby był właśnie tam remont.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy pokój nie jest bardzo dobra, ale przedmioty pasują do siebie i można zobaczyć, co chcesz osiągnąć :)
    Pokój drugi to bardzo rzadko i jest mały :( Nie podoba mi się
    dla mnie pierwszy powinien mieć więcej znaków interpunkcyjnych :))

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za ocenę, muszę popracować :D
    stella449

    OdpowiedzUsuń