Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 15 października 2012

Roztrzygnięcie konkursu na najgorszą stylizację

Witajcie kochani!
 
Mam dla Was długo wyczekiwane wyniki konkursu na najgorszą stylizację. Wasze pracy były okropne, więc miałam w czym wybierać :-)
 
Może wyjątkowo zacznę od pierwszego miejsca...
 
należy ono do...
 
julia7373 - ta daa!
 
 
Wygrywasz 20 sd !
 
 
A teraz wyróżnienia (10 sd)
 
 
 

 
 
 
 
Wasze pracy były bardzo kreatywne - wbrew pozorom, chyba trzeba się nieźle nastrudzić, aby stworzyć taką masakrę :)
 
 
Po nagrodę zgłoście się do mnie.
 
PS1: Napiszcie pod postem, jaki chcielibyście nowy konkurs.
PS2: Zbieram kasę na Mega loterię, postaram się dać wyniki jak najszybciej.

12 komentarzy:

  1. Konkurs na nałożenie jak największej ilości różowych ubrań..Swoją drogą ja i mój gust sądzimy że pierwsza i trzecia praca są urocze,zamiast najbrzydsze ^^''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat moim zdaniem te różowe były najgorsze :)bo te bardziej w kierunku nieudanego emo były tylko złe :P

      Usuń
  2. hehe dzieki :) bylam pewna, ze nie pobije Rose4400 xD

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  3. już zapomniałam po tym konkursie.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. He dziękuję <3
    A może konkurs żeby jak najbardziej przypominac Lady Gagę co ty na to ?

    karola97xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście to masakry, a jeśli chodzi o konkurs, to np. żeby wystylizować twoją doll z danymi ciuchami.

    OdpowiedzUsuń
  6. A może właśnie taki, że ty byś podała ubrania a my byśmy musiały zrobić z nich stylizację?

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie ... Stylizacja z danym ciuchem :P .

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie nie róbmy stylizacji z danym ciuchem :( Prawie na każdym blogu jest konkurs z jakimś danym ciuchem. Zrób np taki konkurs gdzie nie pa prawie nigdzie tak jak wcześniej pisałam np żeby wystilizować się na jakąś gwiazdę np Lady Gaga :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to będzie jeszcze bardziej trudne, a zresztą taka gra jest na czacie stardoll.

      Usuń
  9. Gratki dla zwycięzców.

    OdpowiedzUsuń