Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 9 października 2012

Makijaż - Krok po kroku

Hej.
Przepraszam Was, że tak długo nie było posta ode mnie, ale mam dużo lekcji i ostatnio źle się czuję, więc nie miałam czasu pisać posta ani wejść na stardoll.
 
Do wykonania makijażu potrzeba : kilku pudrów, czerwony cień, niebieski cień, czarny tusz do rzęs, ciemnofioletowa szminka.
 
 
1. Malujemy policzki pudrami.


2. Powieki malujemy czerwonym cieniem.


3. Dodajemy niebieski cień.
 
 
 
4. Malujemy rzęsy czarnym tuszem do rzęs.



5. Usta malujemy ciemnofioletową szminką.



Oto efekt końcowy :

 
 
 
Co sądzicie? :]



11 komentarzy:

  1. Moim zdaniem za ciemne usta i troszkę za jasna fryzura, ale to tylko moje zdanie. Po za tym fajnie i ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybys miala ciemniejsze wlosy i brwi to wygladaloby to fajniej wg mnie. ale makeup swietny ;)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie powinny byc ciemniejsze włosy .

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem usta na pewno nie powinny być fioletowe. włosy dałabym trochę ciemniejsze ale tak to jest spoko
    niqua_

    OdpowiedzUsuń
  5. Źle pomalowane policzki , Okropny kolor brwi i włosów .Również okropny kolor ust i brzydko pomalowane policzki . Jednym słowem ... Tragedia !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem też jest spoko, przecież nie trzeba pomalować się cukierkowymi cieniami i słit szminką, żeby wyglądać ładnie. Może jest drapieżnie, ale makijaż na pewno jest dobrze wykonany. Nie musi trafiać w każdego gusta, co nie znaczy, że jest zły.

      Usuń