Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 9 października 2012

Hot or Not ; Makijaże

W dzisiejszym Hot or Not ; Makijaże oceniać będę : KochanaEmilciaa i wannessa8989 .



KochanaEmilciaa
 
Makijaż ładny. Świetne połączenie fioletu i różu. Ładnie, naprawdę. Nie podoba mi się bardzo to rozmieszczenie twarzy. Usta są o wiele za wysoko i wygląda to dziwnie. Nie lubię też tych włosów na twarzy, traktowanych jako.. kontury? Nie wiem jak to ocenić, ale jednak makijaż jest ważniejszy od wyglądu doll (przynajmniej w tej ocenie) , więc HOT.



wannessa8989
 
Twój makijaż mi się kojarzy z mrokiem. Czarne powieki, dosyć ciemne usta i czarne, długie włosy. Nie jest źle, ale jest bardzo prosto i zwyczajnie. Twojej doll nie mam nic do zarzucenia, jest ładna. Jak już mówiłam, zwyczajnie, prosto, ale poprawnie i nawet ładnie. Zostawiam HOT.
 
 
Z dzisiejszego Hot or Not ; Makijaże jestem zadowolona. Dollki były ładne, makijaże też.
 
A Wy co sądzicie? :]

9 komentarzy:

  1. Moim zdaniem pierwszy makijaż jest Hot, a drugi Not.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z "mamymamykitty" ale twarz? :OOO

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się zgadzam z "mamymamykitty" . Tylko w pierwszym ta twarz -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaże makijażami, ta pierwsza ma ekstra fryz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku ja przez tą pierwszą twarz nie ważne że oczy ładnie pomalowane dalabym not bez zastanowienia, a drugi makijaż jest za prosty więc hot/not
    niqua_

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza doll ma śliczny makijaaż *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń