Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 2 października 2012

Hot or Not ; Makijaże

Hej.
W dzisiejszym Hot or Not biorą udział : talaSatin i wiciulka1998.



talaSatin
 
Makijaż bez jakiś rażących błędów. Czarne powieki i jasne usta. Poprawnie, aczkolwiek zwyczajnie. Naprawdę mogłaś bardziej się postarać. Z jednej strony NOT, ponieważ a łątwy makijaż, ale z drugiej strony HOT, ponieważ nie ma jakiś wtop. Moja ocena to HOT / NOT.
 
 
 
wiciulka1998
 
Ładnie. Widzę kilka cieni w makijażu powiek. Lekko podkreślone policzki, jasne, naturalne usta. Wszystko w porządku. Widzę fiolet, czerń i jasną zieleń na oczach. Wszystko poprawnie, podoba mi się. Przy okazji masz ładną doll, naprawdę mi się podoba ;) Nie rozpisując się - zostawiam HOT.
 
 
 
Co sądzicie? :D Jak Wy byście ocenili dziewczyny? :]
 

8 komentarzy:

  1. Nie zgadzam się z pierwszą oceną. c: Według mnie oczy są brzydko pomalowane.. A drugi makijaż jest b. ładny ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi makijaż *.* . Również nie zgadzam się z pierwszą oceną .

    OdpowiedzUsuń
  3. KONTO TALASATIN ZOSTAŁO UKRADZIONE ! POSTARAŁABYM SIE BARDZIEJ ALE DZIWCZYNA ZMIENIŁA HASŁO I EMAIL I MOJE SZANSE NA ODZYSKANIE SĄ PRAKTYCZNIE ZEROWE :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie z tymi ocenami :)
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza zdecydowanie NOT!
    Ale druga zasłużyła na HOT, bardzo ładny makijaż ;)

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń