Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 1 listopada 2012

metamorfoza rose4400

 
PRZED: Nie jestem zachwycona; być może nie trafiłaś w mój gust. Jednkaże czerwony szalik z pewnością nie pasuje do takiej raczej sportowej bluzy. Kapelusz... hm, nie wiem, dlaczego trzymasz go w ręku. Czy to takie zastępstwo torebki? Wreszcie trampki, prawdopodobnie najmocniejszy element outfitu, niestety bardzo źle komponują się ze spodniami, które nie pasują fasonem do obuwia.
PO: Szafa Twojej doll nie była wybitnie wyposażona, znalazłam głównie mało przydatne ciuchy, poza tym darmówki i stare kolekcje. Zdecydowałam się więc na prosty zestaw z różowym akcentem. Chciałam dodać jakieś pończochy - wówczas wybrałabym inne buty - niestety takowych nie miałaś.
 
 
PRZED: Twarz a'la Gosia.Stardoll i to nie jest kompelemnt. Wyjątkowo nie trawię tych ust i oczu, najbardziej pospolitych w Krainie Stardoll. Poza tym twarz jest źle rozmieszczona i ma dziwny pucołowaty kształt. Nawet fryzura - choć to jedna z moich ulubionych - nienajlepiej prezentuje się z pulchnym owalem twarzy.
PO: Myślę, że jest o wiele lepiej, choć niestety nie miałam możliwości zmiany ust, które wszytsko psują. Twojej doll chyba lepiej w jaśniejszych włosach, wygląda wtedy delikatniej i subtelniej. Co do makijażu, wcześniej nie był tragiczny, ale złe wrażenie robiły nieładne elementy twarzy.
 
 
Jak Wam się podoba metamorfoza? Lepiej przed-, czy po-?
 

4 komentarze:

  1. dzięki za opinię. Co prawda każdy ma swój styl :) Pełno butów mam w innym pokoju,tak są najładniejsze np. platformy,różne szpilki itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja. - nie podoba mi się, ani przed, ani po.... Jednak po dużo lepiej. Po - Przydałoby zmienić buty i tą torebka. Tam jest połączenie z bransoletką , a nałożyłaś to nierówno! Przed - nie rozumiem pomysłu z kapeluszem. Jest źle umieszczony. Góra jest niespójna, za luźna. Szeroki sweter, czy bluzka i do tego duży komin. Nie.

    Make-up
    Wybieram po.
    Przed - okropny kształt twarzy. Jak ziemniak, nie obraź się! Nie starannie nałożone cienie.
    Po - Fryzura powinna być ciemniejsza albo niżej obsadzona. To tyle, reszta jest ok.
    stella449

    OdpowiedzUsuń
  3. po jest lepiej zdecydowanie

    julia7373

    OdpowiedzUsuń