Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 22 października 2012

Metamorfozy

Hej.
Dzisiaj wykonuję metamorfozę yolanda400.


STRÓJ :

 
Przed : Jest tak bardzo średnio. Ładne szpilki i obcisłe dżinsy, ale nie podoba mi się szeroka tunika w połączeniu z paseczkiem i chustką. Powinnaś założyć jakąś obcisłą bluzkę, do tego ten pasek, jakiś sweterek, chustka jest moim zdaniem zupełnie zbędna, ale może w innym outfitcie wyglądałaby dobrze. Jest to banalna stylizacja, mało odkrywcza, ale sądząc po zawartości Twojej szafy nic lepszego nie da się zrobić.
Po : Ubogo wyposażona szafa, szkoda. Wykonałam bardzo prosty strój, czarna spódnica, top w kwiatki i dżinsowa koszula. Nic wymyślnego. Użyłam zwykłych, ciemnoniebieskich szpilek i małej kopertówki. Szkoda, że nie masz wisiorków ani bransoletek.
 
 
MAKIJAŻ :
 
 
 
Przed : Już pisałam o tym niedawno w Hot or Not ; Makijaże. Okropne oczy.. Raczej okropny make - up oczu. Za mocno, za bardzo przesadzone. Powinnaś użyć mniej cieni. Dosyć kiepska fryzurka, ale to akurat najmniejszy błąd.
Po : Lekki makijaż. Ciemne usta i podkreślone policzki. Za to makijaż oczu zrobiłam delikatny, użyłam kilku jasnych cieni i wydłużyłam rzęsy. Fryzurę zmieniłam, również na krótką, ale zmieniłam kolor na jaśniejszy.
 
 
Jakie są Wasze opinie na temat metamorfozy? :)
 

7 komentarzy:

  1. Co do stroju przed wiekszych zastrzezen nie mam, makijaz nie podoba mi sie. Po ladne w obu przypadkach

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej po i w makijażu i w ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten makijaż po jest śliczny , bardzo mi się podoba! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja PO prosta , ale coś mnie urzekło . Śliczna jest *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. oba PO, radzę zastosować się do metamorfozy :)
    stella449

    OdpowiedzUsuń