Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 30 października 2012

RIO - Pod lupą

RIO !

 
Rio to jeden z ciekawszych sklepów na Stardoll. Istnieje chyba od dawna, przynajmniej od początku mojej gry. Kilkakrotnie zmieniał logo, ale chyba to najaktualniejsze jest najbardziej udane. W swojej szafie mam pokaźną sumkę Hot Buysów marki Rio. W najnowszej kolekcji króluje przede wszystkim panterka, centki i inne motywy zwierzęce. Niekonwencjonalne wzory, ale warto posilić się na stworzenie stylizacji w tych klimatach, gdyż można wykonać coś wspaniałego!
 
Perełki RIO!
 
 
Centkowany sweter za 11 stardollarów to pozycja obowiązkowa! Fajny krój, taki w stylu kardiganu. Kolory bardzo przystępne, pasujące niemal do wszystkiego. Krótka spódniczka za 12 stardollarów to must have dla sympatyczek dziewczęcych stylizacji. Nadaje się świetnie! Niebieska bluzka w modnym fasonie za 11 stardollarów najlepiej sprawdzi się w stylizacji w stylu dziewczyny z sąsiedztwa; jakieś białe rybaczki, może koszula w kratę? Torebka w cenie 5 stardollarów to fajne dopełnienie outfitu w klimacie RIO. Następnie mój faworyt Lamparci żakiet za 16 stardollarów. Ciuch jest wspaniały! Ciekawy krój, rękawy 3/4, asymetryczne cętki... Bardzo przydatny, wart polecenia. Na koniec top malwa za 78 starmonet. Dość prosta koszulka, w sam raz jako dopełnienie rockowej, grungowej stylizacji z ćwiekami, skórą itepe.
 
 
 
Stylizacje:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jak Wam się podoba dzisiejszy artykuł?
 
 
 
 
 
 
 

 

5 komentarzy:

  1. ze stylizacji podoba mi sie tylko nr 1, a ciuszki wszystkie :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wreszcie ukazał się jakiś artykuł <: Nigdy nie przepadałam za RIO.. Ubrania które wybrałaś są ładne,szczególnie uwiodła mnie ta spódniczka. Szkoda,że nie wykonałaś z nią stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze lubiłam RIO , ale teraz rzadko tam kupuje .

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się pierwsza stylizacja! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsza styl. - 3.
    pierwsza najgorsza.. ale nawet, nawet.
    druga- mam o niej neutralne zdanie...
    stella449

    OdpowiedzUsuń