Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 11 października 2012

Metamorfoza Vanessa_1Diva


PRZED: Niby wszystko gra, ale dla mnie jest za pusto. Stylizacja jest ładna, ale banalna. Kolorystka bardzo dobra, nie zaliczyłaś większych wpadek modowych, nie przesadziłaś z dodatkami, nie zestawiłaś ze sobą przypadkowych fasonów, więc jest OK.
PO1: Miałaś dużo ciuchów, ale niestety kiepsko z dodatkami, a raczej z ich dopasowaniem. Pierwszy outfit jest raczej sportowy, utrzymany w kolorystyce ciepłego brązu. Musztardowe rurki idealnie komponują się z brązowo-wiśniowymi oksfordkami. Góra stroju pasuje kolorystycznie do reszty. Podoba mi się.
PO2: Ta stylizacja jest bardziej dziewczęca. Turkusowa spódnica z wysokim stanem to świetne połączenie z luźną, elegancką koszulą. Miałam mały problem z dopasowaniem butów i torebki, ale ostatecznie zdecydowałam się na szpilki z Pretty in Love i kopertówkę.
 
PRZED: Masz ładną doll, choć jej uroda jest raczej mało oryginalna. Wygląda słodko, niewinnie i uroczo. Makijaż jest znikomy, ale poprawny, jedyne co, to nie podobają mi się zbytnio te policzki; wyglądają na zwęglone.
PO: Podkreśliłam policzki kilkoma pudrami, do mejkapu oczy użyłam turkusowych i fioletowych cieni. Włosy przefarbowałam na ciemny brąz, uważam, że tak wyglądasz... starzej, ale i ładniej.
 
Co sądzicie o metce?
 

9 komentarzy: