Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 29 października 2012

Metamorfoza

Cześć :*
Dzisiaj wykonuję metamorfozę trampol.


STRÓJ :
 
Przed : Nie najgorzej. Od stóp, do głów czerń, ale przynajmniej bez kolorystycznych wpadek. Taki rockowy outfit. Tatuaże dopełniają stylizację. Nie pasuje mi tu natomiast ta kopertówka, do Twojej stylizacji powinna być użyta jakaś inna, albo i w ogóle bez niej. Coś mi jeszcze nie pasuje w tej kamizelkce, nie podoba mi się po prostu. Tak pół na pół :)
Po : Wykonałam elegancki, wieczorowy outfit. Osobiście jestem zadowolona z tego stroju. Śliczna asymetryczna spódnica. Dobrałam do niej również błyszczący top na ramiączkach oraz złote szpilki. Dibeł tkwi w szczegółach, dodatki w tej stylizacji dużo dają, bez nich byłoby po prostu nudno. Znalazłam dwa złote paski, które połączone dają fajny efekt. Kopertówkę dopasowałam kolorystycznie do butów, sama mam tą torebkę, jest świetna. Na koniec dodałam złotą bransoletkę, oczywiście usunęłam wszystkie "dziary", które jak wiadomo, kompletnie nie pasowałyby do stroju.
 
 
MAKIJAŻ :
 
Przed : Mi się podoba. Przeszkadza mi jedynie nadmiar pieprzyków. Co za dużo, to nie zdrowo. Nie przeszkadzają mi natomiast te czarne brwi, jakoś dobrze komponują się z czarnym cieniem. Masz w ogóle ładną doll, wyjątkowo mi się podoba. Śliczna fryzura. Użyłaś tylko jednego cienia, ale makijaż wykonałaś równo, pasuje on do stroju, więc nie mam zastrzeżeń.
Po : Zrobiłam makijaż pasujący do stylizacji, którą wykonałam. Użyłam czarnego, beżowego, złotego, żółtego i brązowego cienia, co widać na górnej powiece. Na dole natomiast użyłam chabrowej kredki, ożywiając make-up. Pogrubiłam dolne rzęsy, a górne wydłużyłam tylko w jednym miejscu, by nie przysłaniać makijażu. Zrobiłam czarną kreskę evelinerem. Użyłam trzech pudrów, a usta zostawiłam jasne, nie lubię przesady.
 
Kochani, co sądzicie o metamorfozie? :) Jak Wam się podoba przed i po? Które lepiej, co byście ewentualnie zmienili, bądź dodali? Piszcie :*
 


6 komentarzy:

  1. W makijazu PO nie pasują mi jedynie te policzki . Ogólnke bardzo ładna metamorfoza :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. W po w makijazu nie dawalabym tyle pudru, reszta jest sliczna :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  3. wole obie wercje PO, zdecydowanie! chociaż te policzki..., ale to nic, gdyż make up jest lepszy :P

    mandaryna1996

    OdpowiedzUsuń
  4. Przed bardziej mi się podoba. Fajna medoll. Po też nie jest źle,ale tak jak wyżej zostało napisane - policzki są brzydko pomalowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po. i tu i tu!!!
    te pieprzyki są przerażające!
    stella449

    OdpowiedzUsuń