Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 23 października 2012

Hot or Not ; Makijaże

Dzisiaj mam mało czasu i ukaże się tylko jeden post :(
Powinnam napisać dzisiaj dwa, aczkolwiek tutorial zwykle zajmuje mi sporo czasu, więc dodam jeden artykuł - Hot or Not :)

Dziś udział w zabawie biorą : Anusia2001p i werkagw.


anusia2001p
 
Bardzo nudny i delikatny makijaż. Cały make up to dwa cienie i tyle. Co ja mam tutaj ocenić? Ani szminki, ani pudru, a nawet tuszu do rzęs. Twarz też źle rozmieszczona. W sumie to nie ma tutaj nic więcej do komentowania. NOT.
 
 
werkagw
 
Tutaj również kiepsko. Moim zdaniem za dużo cienia, poza tym troszeczkę krzywo. Nie lubię też, gdy oczy są tak kredką pomalowane. Plus za jasne usta, ale i tak mi się nie podoba. Popraw trochę makijaż oczu. Niestety NOT.
 
Co sądzicie ? :D
 
 
 
 

9 komentarzy: