Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 21 października 2012

Oceny stylizacji

Kochani!
Na początek ważne informacje;
1. Stylizacje na podstawie realnych - Przepraszam, że nie było ich już tyle tygodni, ale po pierwsze mało czasu, po drugie, jest mało stylizacji na których podstawie można wykonać te stardollowe, a po trzecie, po prostu zapomniałam :D Tak więc dział ten nadal funkcjonuje i postaram się od tego tygodnia prowadzić go według grafika.
2. Stylizacje z hb.dostawa nowego sklepu - Do środy, ewentualnie w środę postaram się dodać jakieś stylizacje z nowego sklepu Harrods (nie wiem czy dobrze napisałam :)) lub z hb. Podejrzewam, iż prędzej w środę, ponieważ ja nie mam wtedy postu, tylko lili, a np. jutro mam metamorfozę, a we wtorek aż dwa posty.
 
Jeśli chodzi o powiadomienia, to tyle.
Czas przejść do ocen. Dzisiaj oceniam : fioletowaszafa i Szejli_xD.
 
 
fioletowaszafa
 
Ocena ogólna : 7
Opis : Coś mi się w tej stylizacji podoba. Sam płaszcz jest dziwny, ale może ta cieniowana koszula świetnie współgrająca z butami? Stylizacja mi się podoba, aczkolwiek jak już wspomniałam powyżej, bardzo nie podoba mi się ten płaszcz - worek. Poszerza Twoją doll i ogólnie ma dziwny krój. Fantastyczny dobór dodatków, czyli jednynie cieniutki pasek. Dobrze, ponieważ więcej bransoletek, pasków, wisiorków, torebek itd, stworzyłoby efekt przeciążenia.  
 
 
Szejli_xD
 
Ocena ogólna : 5,5
Opis : Nie jest to ani najlepsza, ani najgorsza stylizacja świata. Nie lubię tej kurtki, dziwnie się układa, ale można przymknąć na to oko. Jest bardzo banalnie. Czarny strój i zielona kurtka. Po prostu kiepsko. Zastąpiłabym kurtkę bardziej dopasowanym swetrem czy blazerem oraz dodałabym jakieś dodatki. W odróżnieniu od fioletowejszafy, w tej stylizacji przydałyby się.
 
 
Co sądzicie o outfit'ach i jak Wy byście ocenili dziewczyny? :D
 

7 komentarzy:

  1. fioletowaszafa- dałabym 8, ten płaszcz trochę psuje stylizację, ale ma coś w sobie
    Szejli_xD - 6 racja, tutaj dodatki to podstawa. Czapka, dyża torba, kolczyki i bransoletki... Użekły mnie te świetne buciki...

    stella449

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą. Pierwsza stylizacja byłaby genialna, gdyby zamiast zielonego płaszcza był na przykład czarny. Natomiast druga nie jest jakaś specjalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oceny pasuja wg mnie. W drugiej pare dodatkow uczyniloby cuda...

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja jest bardzo ładna *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. fioletowaszafa- moim zdaniem płaszcz jest super! ciekawy, niespotykany, 'dziwny' w dobrym tego słowa znaczeniu! nie podoba mi się koszula i buty...wolałabym chyba coś w brązach lub szarościach.

    Szejli_xD- strój nie podoba mi się wcale i jeszcze taka trochę solara...

    OdpowiedzUsuń