Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

sobota, 13 października 2012

:)

Cześć Kociaki,
 
przepraszam, że wczoraj nie pojawił się pierwszy post z drugiej edycji "Ringu!", ale miałam wczoraj osiemnastkę i po prostu nie miałam kiedy się za to wziąść, postaram się to nadrobić w ten weekend. Niestety dziś także nie ukaże się "Co jest już niemodne?", ponieważ wyjeżdżam na weekend, wrócę dopiero jutro, poza tym... po imprezie nie jestem w formie, żeby pisać uszczypliwe felietony :) Dlatego postanowiłam napisać taki lużny post, po którym możecie popisać.


A co tam u Was?

Buziaczki w imieniu redakcji ms-ms.

12 komentarzy:

  1. Ooo, wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia , zdrówka i jak największej liczby obserwatorów bloga oraz czego sobie życzysz.
    Sto lattt!;*

    daria8883

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego. C:
    szkoda że dzisiaj te artykuły się nie ukażą. czekam z niecierpliwością..

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji osiemnastki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń ; 33

    Swoją drogą, tutaj Selenka0 ze Stardoll i zastanawiam się... Komuś (nie pamiętam komu) zgłaszałam się do metamorfozy tutaj, daleko jestem w kolejce, czy może już ktoś mnie pominął/zapomniał? : D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego ;D
    Zastanawiam się - kiedy będą wyniki mega loterii? :)

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejkę do metamorfoz możesz zobaczyć klikając w pasku bocznym na "METAMORFOZY". Przeglądałam jakiś czas temu kolejkę i widziałam gdzieś Twój nick. Sprawdź sobie :]

    OdpowiedzUsuń
  9. no szkoda, że nie ma postu...
    spóźnione wszystkiego najlepszego ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odpowiedź, zajrzę za momencik ;)

    OdpowiedzUsuń