Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 1 października 2012

Metamorfozy

Hej.
Dzisiaj będę wykonywać metamorfozę doll olka523.


STRÓJ :

Przed : W ogóle mi się nie podoba Twoja doll. Ta narzutka kiepsko wygląda z tą bluzkę. Ta spódnica również nie jest dobrym wyborem. Chciałaś zrobić coś kreatywnego łącząc dwie pary butów, ale efekt nie powala na kolana, a już na pewno się jest trafnym wyborem w przypadku tej stylizacji. Bardzo mnie odstrasza Twoja twarz, ale o tym później.
Po : Ułożyłam Ci nieco rockowy outfit, używając spodni w modnym w tym sezonie wzorze w flagę amerykańską. Dodałam do tego zwykły, czarny top i czarny blazer. Do uzupełnienia stroju użyłam czarne botki jak na motor i czarny pasek z ćwiekami. Szkoda, że nie miałaś żadego wisiorka, np. z krzyżem. Byłby fajnym uzupełnieniem stylizacji.
 
 
MAKIJAŻ :
 
 
 
Przed : F A T A L N I E ! Naprawdę kiepsko. Okropne, nawalone różowe pasemka, brzydkie brwi, okropne Stardesign Hair na nosie i dziwny makijaż ust. Do tego twarz usłana piegami nie wygląda moim zdaniem fajnie. Makijaż oczu bardzo prosty, jedynie eveliner.
Po : Od razu lepiej. Oczy pomalowałam czarnym i różowym cieniem, a dolną powiekę pomalowałam cielistym i białym cieniem. Podkreśliłam policzki, a usta pomalowałam jasną szminką. Kolor włosów zmeniłam Ci na czarne, zmieniłam też kolor brwi.


Co sądzicie o metce?Lepiej przed czy po? :D

8 komentarzy:

  1. bez obrazy ale po zdecydowanie lepiej...

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Twarz nie podoba mi się żadnej wersji, a ubiór chyba jednak przed.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... PO lepiej . Bez obrazy , ale twarz PRZED jest odrobinkę straszana ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się make-up, pooo! :** :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej podoba mi się przed. Gdyby tylko osoba umiejętnie pomalowała te brwi i zmyła pasemka... No ewentualnie zmieniła te usta... Było by ładnie i poprawnie. Po też jest całkiem ładnie jednak chyba przesadzasz odrobinę z policzkami, nie sądzisz?

    OdpowiedzUsuń