Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 25 października 2012

Stylizacja na podstawie realnej

Wow! Doczekaliście się ;)
Tak, wiem, moja wina, że tego nie było.
Jutro najprawdopodobniej dodam stylizacje z nowych sklepów lub z hb.

Dzisiejsze stylizacje są proste.



Hmm.. Jak zobaczyłam tą stylizację, od razu pomyślałam o owym trenczu. Wiem, iż długość się nie zgadza, aczkolwiek bardziej podobnego wdzianka w Starplazie nie ma. Białą podkoszulkę nie trudno znaleźć, z dżinsami sprawa ma się podobnie. Wybrałam zwykłe, z Chloe. Wyszukałam cieliste szpilki z odkrytym palcem, które moim zdaniem są bliźniaczo podobne. Ogółem - uważam, iż stylizacje są podobne, może nie w stu procentach, ale podobne :)
 
płaszcz - It Girls, 13sd
top - Basic, 35sm
dżinsy -
Chloe, 18sd
buty - Miss Sixty, 8sd
 
 
Co sądzicie o stylizacjach? :D Jeszcze raz przepraszam za kilkutygodniowe opóźnienie.
 
Rihanna & Eminem - Love The Way You Lie
 

9 komentarzy:

  1. nie bardzo podobny :/
    ale to fantastyczne,Mam nadzieję, że więcej artykułów tego typu

    OdpowiedzUsuń
  2. podobna jest, aczkolwiek zwyczajna. w realu lepiej sie prezentuje...

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobne , ale chyba wybrałabym inne spodnie o ile są jeszcze w starplazie :) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Mhm, podobna <: Poszukałabym innych butów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mhm.. podobna. W realu - bardzo fajne na stardoll- cudowne!
    Genialny pomysł , dobrze dobrane elementy!
    stella449

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym tu parę rzeczy poprawiła. M.in płaszczyk. Zamieniłabym go na ten z ProMic Jacket. I spodnie na Two Tone z It Girls. Reszta OK <3

    Danielle434

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe, chociaż buty tu nie pasują, ja dałabym inne, są na stardoll bardzo podobne do tych w realu! :)

    OdpowiedzUsuń