Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 1 października 2012

Roztrzygnięcie konkursu na dowolną stylizację

Hej!


Mam dla Was wyniki konkursu na stylizację. Przyznam ze smutkiem, że niewiele prac przypadło mi do gustu... W związku z tym nie będzie tylu wyróżnień, ile przewidywałam, a nagrody będą skromniejsze, poniewaz nie mogę sowicie ocenić czegoś, co nie powaliło mnie na kolana. Żeby niepotrzebnie nie przedłużać przejdę do sedna.

1 miejsce otrzymuje... fioletowaszafa !



Przyznam, że Twoja stylizacja mi się spodobała, poza tym była najlepsza ze wszystkich. Gratuluję. Wygrywasz 30 sd. Po nagrodę zgłoś się do mnie - KILK



A teraz kilka wyróżnień:


Paulga:



 
Wygrywasz 15 sd. Po nagrodę zgłoś się do mnie - KLIK
 
 
toxicxdream
 
 
 
Wygrywasz 15 sd. Po nagrodę zgłoś się do mnie - KLIK
 
 
 
Gratuluję wygranym. A Wam która stylizacja najbardziej się podoba?
 

6 komentarzy:

  1. Mi najbardziej sie spodobala druga stylizacja..

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak myślałam że fioletowaszafa wygra przeglądając stylizacje. *,* Gratuluję wszystkim :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mi się podoba pierwsza i druga stylizacja *.* . Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje, najbardziej do gustu przypadła mi pierwsza stylizacja

    OdpowiedzUsuń