Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 24 października 2012

Oceny apartamentów

Apartament pretyLejdy:


Pokój urządzony w stylu nowoczesnym, jest bardzo przestronny i schludny. Jednym słowem minimalistycznym. Może właśnie dlatego z modernistycznym wystrojem gryzie mi się ten staromodny kominek, który tutaj nie pasuje. Generalnie prawa strona jest gorsza, od lewej, ponieważ jest pusta i trochę jakby nie do końca przemyślana. Po lewej jest znacznie lepiej. Podoba mi się ten przejściowy pokój, a także biała sofa, uroczy wazonik i pasujący obraz. Wydaje mi się, że dobrze by tutaj wyglądało jakieś sklepienie, ale nie będę się czepiać.
 
6,5/10
 
Apartament nataliab11:
 
 
Twój pokój również robi na mnie dobre wrażenie. Wykonałaś sklepienia, przejścia, ścianki, a to wielki plus. Proporcje są doskonałe, pokój jest przemyślany, widać, że nie wyremontowałaś go pochopnie. Podoba mi się pomysł z oknem i tarasem, to chyba najmnocniejsze strony Twojego apartamentu. To, co mi się niezbyt podoba to prawa strona pokoju, a konkretnie to lustro z drewnianą ramką - po prostu ten mebel nie jest w moim guście, ale poza tym jest OK. Nie mam jakiś większych zastrzeżeń.
 
8/10
 
 
 
Jak Wam się podobają dzisiejsze apartamenty?

7 komentarzy:

  1. Lubię oba są niesamowite mieszkanie :)i zgadzam się z jego krytyki *-*
    dobra wszystko :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba są bardzo ładne , ale drugi chyba lepszy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są~! Drugi jest fantastyczny ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym dala moze 7,5 w pierwszym, w drugim zostawilabym ocene taka jaka jest ;)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej mi się podoba drugi apartament. Nie rozumiem idei manekina.
    stella449
    P.S. W pierwszym doll wcale nie pasuje.!

    OdpowiedzUsuń