Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 3 października 2012

Oceny apartamentów

Apartament MissGirls150:
 
 
Chciałaś, abym poddała ocenie Twoją garderobę - niech tak będzie. Zaaranżowanie przytulnej garderoby na stardoll to nie lada wyzwanie. Sama chciałam kiedyś zrobić, ale nie miałam ku temu weny. Postawiłaś na jasną kolorystykę - biel i turkus - według mnie to dobre zestawienie. Ogólnie pokój mi sę podoba, wszystko do siebie pasuje, urządziłaś garderobę z pomysłem i z rozwagą. Nie dodałaś jakichś niepotrzebnych detali. Teraz przejdę do tego, co mi się tutaj nie podoba. Uważam, że ta biała komoda z przodu nieco burzy przestrzeń pokoju, po prostu na pierwszy rzut oka ciężko jest rozszfrować mebel, zwłaszcza, że zlewa on się z białą podłogą. Nie wiem, czy to tylko moje spostrzeżenie, ale według mnie to najsłabszy punkt tego pokoju. Kolejna rzecz to dobór ciuchów, nie czarujmy się - to nie są jakieś perełki z wyjątkiem Amy Claire i kapelusika z PPQ. Na pewno masz w szafie coś fajniejszego, co bardziej pasowałoby do tego pokoju.
 
 
6,5/10
 
 
Apartament DamWer9193:
 
 
Tutaj jest gorzej. Nie potrafię orzec, jaki to właściwie pokój? Wszystko jest bardzo chaotyczne, zaś detale są dobrane nierozważnie. Najbardziej nieudany jest chyba ten lamparci wzór na dywanie i w stylizacji na manekinie. Nie podobają mi się te półki oraz kwiatki, każdy od innej parady. Czy nie wystarczyłby jeden? Ogólnie pokój średnio mi się podoba. Penthouse ma świetne gotowe tło, wystarczy tylko troszeczkę ruszyć główką, aby coś dobrego stworzyć. Tworzenie tego pokoju zajęło Ci pewnie kilka minut, niczego dokładanie nie przemyślałaś.
 
4/10
 
 
Który pokój najbardziej Wam się podoba?

6 komentarzy: