Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

sobota, 20 października 2012

Co jest już niemodne?

#1 Killah:

 

Powyżej zamieszczam screen'a jednej z pierwszych kolekcji.  W przypadku Killah sprawa ma się podobnie, jak i w przypadku Miss Sixty, o którym pisałam poprzednio. Sklep ten niegdyś należał do elitarnych, przeznaczonych jedynie dla SuperStar, zaś dziś nie budzi już takiego poruszenia. Z kolekcji, na kolekcję jest coraz gorszy, a ceny stoją w miejsach. Być może to tylko moje subiektywne odczucie, ale mnie te ciuchy już nie kręcą i nie sądzę, aby w najbliższej przyszłości to się zmieniło. Z najnowszych kolekcjach wypatrzyłam jedynie kilka obiecujących ubrań, zaś reszta jest...poniżej poziomu, jaki wcześniej reprezentował ten sklep.
 
Nie wiem, czy to powód, aby sklep całkowicie skreślać. Chyba nie. Jak już wcześniej wspominałam poziom Starplazy spada w zatrważającym tempie. Ceny rosną, a jakość maleje. Ja kupuję głównie w Starbazarku, ponieważ najnowsze sklepy i kolekcje nie są już tak dobre, jak niegdyś. Nie bardzo wiem czemu tak jest, ale takie są fakty.
 
#2 Biżuteria>Akcesoria<
 
 
Choć uwielbiam niebotycznie drogą biżuterię Epiphany to rzadko sobie na nią pozwalam, ponieważ większość przepięknych kolii, po prostu... źle się komponuje z moimi włosami. Podobnie rzecz ma się z kolczykami i wszelkimi innymi ozdobami. Są bardzo drogie, a do większości fryzur - zwłaszcza tych za sp - nie pasują. Poza tym ciężko jest przewidzieć, które wisiorki będą dobrze się komponować się z resztą stroju, albowiem można jedynie podejrzeć swoją lalkę nagą w salonie piękności. Mimo, iż podoba mi się wiele akcesoriów, to większości nie kupuję, ponieważ szkoda mi na to pieniędzy, skoro później mam nie korzystać z dodatków.
 
 
 
Jak Wam się podoba dzisiejszy artykuł? Jakie są wasze opinie?
 
 
 

7 komentarzy:

  1. Zgadzam się . Też wolę kupować w Starbazarze :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Starbazaar ma to do siebie, ze mozna znalesc cos taniej, wiec tam robie 90% moich zakupow. Dodatkow troche mam, ale kupowalam je na poczatku a teraz nie uzywam ich..

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  3. Starbazaar... oj dawno nie zaglądałam a lubię.
    Biżuteria - nie kupuję, nie pasuje do moich ciuchów i stylizacji, które ukladam, więc u mnie makijaż na twarzy wystarcza, mam kilka zaufanych, już niedostępnych kolczyków , ale nie potrzebuję więcej.
    Killah - mam trochę rzeczy z tego sklepu. Na mojej liście życzeń pozostała tylko jedna z dwoma serduszkami w górnej częsci bluzki. Jak dla mnie za drogi sklep, jednak go lubię i zaglądam, czy przypadkiem pojawiła się nowa kolekcja
    stella449

    OdpowiedzUsuń
  4. W Killah jest ogólnie około 5 dobrych rzeczy, które można ładnie skomponować. Ogólnie też wole kupować rzeczy w starbazarze, ale niestety tam jest drożej. Co do biżuterii. Mam ogólnie mało takich rzeczy, bo nie ma takich, które mi się podobają i łatwo je z czymś skomponować lub leżą na włosach i wygląda to tragicznie. Lecz w sklepie Tress up można znaleźć wiele ciekawych fryzur i nie należ do nie modnych, ale oczywiście to moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zgadzam się z wami. W Killah są same dobre ubrania, co prawda nie dałabym za nie tyle ile kosztują, ale każdy z tych cuchów chciałabym mieć w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupuje w Starbazaarku Hot Buysy itp. Ostatnio kupiłam buty z Elle za 6 stardolarów O.o I Hot Buysowy beret w panterke za 16 sd. I takie tam duperele. Dobry artykuł

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę kupować w sb, ale nie mam cierpliwości do siedzenia i szukania tanich okazji (a można mnóstwo takich znaleźć). Co do Killah, sklep mi juz zupełnie zbrzydł i jak na razie omijam go szerokim łukiem.
    I bardzo podoba mi się biżuteria z Epiphany, niestety nie mogę sobie na nią pozwolić bo na 90% będzie nachodziła na włosy.

    Kingelynne.

    OdpowiedzUsuń