Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

sobota, 15 września 2012

Co jest już nie modne?

1. Barbie, opalenizna, kicz, róż...


Wrr.. aż strach pomyśleć, że kiedyś fascynował mnie taki wizerunek. Też przechodziłam fazę na sweetaśnią panienkę, chociaż nigdy moja lalka nie była blondynką, zawsze byłam wierna rudemu, ewentualnie eksperymentowałam z ciemnymi kolorami. Jednakże pociągały mnie kosmetyki LUXE, "słit dziubki", roześmiane różowe usteczka, "śliczniaste wymalowane oczki" itd, itd... Zresztą i wiele moich koleżanek przesadzało z "samoopalaczem", pasemkami, doczepianymi rzęsami... Dobrze, że nie widzieliście moich pierwszych stylizacji, zachowałam je na pamiątkę, ale nie wstawiałam do albumu, może kiedyś się odważę.
 
Żeby nie było, że nie jestem tolerancyjna - laleczki Barbie nie przeszkadzają mi na stardoll, jeśli ktoś chce tak wyglądać - Proszę bardzo! Faktem jest, że niewielu osobom podoba się taki image, a wizerunek słodkiej landrynki już dawno wyszedł z mody. Ostatnio wprawdzie pojawiły się tzw "silikony" wykonywane w StarHair bodajże. Co druga "Królowa Wybiegu" je ma, a to nie wróży nic dobrego. Cóż, nie pozostaje mi nic innego, jak mieć nadzieję, że pewnego dnia - już niedługo - napiszę o silikonach w "Co jest już niemodne?" :-)
 
 
2. Koszulki ze StarDesign sławnych projektantek:
 
 
Koszulki są ładne, niektóre z nich nawet bardzo. Osoby, które je wykonały mają niebywały talent i... dużo wolnego czasu, skoro chce im się robić takie cuda. Projektanki są bez wątpienia zdolne i projektują wspaniałe rzeczy - oczywiście też nie wszystkie. Jest jeden szkopuł - takie T-shirty z nadrukami bardzo trudno wykorzystać w stylizacji. Są bardzo wzorzyste, stanowią ozdobę same w sobie, dlatego łączenie ich ze szpanerskimi ciuchami typu Elle i Archive i tak nie przyniesie niczego dobrego.
 
Pamiętam, że jeszcze nie tak dawno temu, wiele osób zabijało się o projekty Sisi1358 i innych popularnych polskich i zagranicznych projektantek. Dziś ta moda powoli mija, chociaż i tak, co druga lalka na stardoll projektuje papierosy i bejsbolówki. Dlaczego tak jest? Chyba nie tylko ja zauważyłam, że jest wyścig szczurów, każdy chce być popularny, więc nikt nie chce nosić czyichś projektów, ponieważ woli chodzić w swoich, bądź wybić sie w jakiejś innej dziedzinie, zasłynąć z czegoś.
 
Mnie koszulki osobiście się podobają, ale ich nie noszę. Właściwie to nigdy ich nie nosiłam, bowiem dobrze prezentują się w StarBazarze, nie na dollce.
 
 
 
 
Jak Wam się podoba dzisiejszy artykuł? Jakie są Wasze opinie i spostrzeżenia?
 
 
 
Podyskutujmy...
 
 
Wolicie zakupy w StarBazarze, czy w StarPlazie?
 
 
Post Scriptum:
 
Pomysłodawczynią dzisiejszego artykułu jest wiciulka1998. Artykuł napisałam samodzielnie, ale pomysł podsunęła mi Wika :) Dzięki!
 
 
 
 
 

10 komentarzy:

  1. Mam wiele koszulek z bazaaru typu misie Me to you ale w żadnej nie chodzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawde to świetny artykuł i zgadzam się z tobą koszulki nie nadają się do stylizacji. Co do laleczek barbi też się zgadzam. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, że kiedyś był szał na projekty Mant__*, nawet kupiłam jedną. A czy pasują na lalkę to zależy od bluzki, bo na przykład takie z sponge bobem są beznadziejne, ale chociażby te z pięknie wykonaną i wycieniowaną wieżą Eiffla już nie ;) Zawsze można narzucić jakiś ładny blazer na ramiona.

    Ps: Zgłaszam się do metamorfozy.

    OdpowiedzUsuń
  4. A, dobra, zgłosiłam się pod złym postem, sry :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tą opalenizną według mnie nigdy nie było modne. Uh, ta "moda" chyba nigdy nie zniknie ze świata Stardoll... Bluzki mają ładny wzór, ale do nich jedynie pasują jeansy, rurki. Bardziej podobają mi się bluzki jednokolorowe (zdarzają się wyjątki) ale z ciekawym krojem (: Wolę kupować w Starplazie, jednakże równie często odwiedzam Starbazaar (;

    OdpowiedzUsuń
  6. wole robic zakupy w bazaarze bo moge tam znalesc perelki jakich juz w starplazie dawno nie ma a co do plastikow - ludzie, bez przesady, kto tak chce wygladac ?


    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  7. Co jak co, ale te plastiki na zdjęciu są epickie. *q* A koszulki są śliczne, sama jednak ich nigdy nie kupowałam bo, tak jak już napisałaś, nie ma z czym tego nosić :c Większość zakupów robię w starplazie, czasem tylko zdarza mi się zajrzeć do bazaaru c:

    OdpowiedzUsuń