Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 27 września 2012

Metamorfoza xpipisiax



PRZED: Niestety, ale nic mi się nie podoba. Jest nudnie, pospolicie i po prostu niezbyt ładnie. Dobór garderoby nie jest zbyt udany. Rurki ze StarDesign i trampki są niezłe, niestety zwyczajna bluzka i szal, który większość osób ma od początku gry to po prostu nieprzemyślane połączenie. Bardzo brakuje mi tutaj dodatków, torebki, plecaczka, okularów, paska... jest zbyt pusto. Nijako.
PO: W szafie miałaś wiele darmówek i projektów ze StarDesign, głównie tych słynnych topów zaprojektowanych przez Top Projektantki. Nie znalazłam za wiele spodni i zwyczajnych bluzek, ale coś udało mi się stworzyć. Jedyne co średnio mi tutaj pasuje to buty, ale lepszych nie było, więc musiałam skorzystać z tych. Stylizacja nie jest bombowa, ale moim skromnym zdaniem jest o niebo lepiej, niż wcześniej.
 
 

PRZED: Przykro mi, ale w ogóle mi się nie podoba i nie napiszę tutaj nic dobrego. Przede wszystkim - PROPORCJE! Elementy twarzy są fatalnie rozmieszczone, już nie mówiąc o tym, że wybrałaś jedne z najgorszych na stardoll. Nos jest za wielki, oczy są straszne, brwi lepiej nie mówić... Jedyne co mi się podoba to usta. Wybrałaś zły kształt głowy i niechlujnie dopasowałaś fryzurę, widać prześwity, a to zawsze fatalnie wygląda. Moja rada: naprawdę przemyśl fryzurę, elementy twarzy, ale przede wszystkim zmień kształt głowy i poprawnie rozmieść jej części.
PO: Kosmetyków miałaś troszkę mało, nie jesteś SS i nie masz odblokowanych tych fajnieszych fryzur za sp, więc ciężko mi było dopasować fryzurę, zwłaszcza ze względu na twarz. Zmieniłam rozmieszczenie i zrobiłam delikatny makijaż. Tak jest całkiem nieźle, ale raz jeszcze doradzam przemyślenie niektórych elementów twarzy.


Jak Wam się podoba metka? Lepiej po-, czy przed?

7 komentarzy:

  1. Faktycznie zdecydowanie lepiej jest PO .

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadam się, po jest jednak dużo lepiej. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zgadam , PO . ! ; D .
    Sylwiorange

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to znowu ja i znowu będę się czepiać. Kształt głowy jest w porządku i wara mi od niego. Ze złych części twarzy to chyba tylko oczy, nos można jakoś znieść a usta są boskie, o brwiach nic nie mówię bo na nie nawet nie patrzę.
    olaprz131

    OdpowiedzUsuń