Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 25 września 2012

Hot or Not ; Makijaże

Hej.
Będę oceniać tylko dwie dollki, aby kolejka nie posuwała się za szybko.
Oceniam : MIssParis125 i LoVeee_2.



MIssParis125
 
Szczerze powiedziawszy, to nie przypadł mi do gustu ten makijaż. Nie wiem jakie plusy mogę wymienić, ewentualnie ładna fryzurka. Dobra, przejdę do minusów : wytrzeszcz, twarz usiana piegami, dziwne brwi i pasemka. Niektóre włosy ze Stardesign są udane i wyglądają nieźle, ale te nie należą do tych. Makijaż nie jest odkrywczy, jedynie czarny eveliner i tusz do rzęs. Pomarańczowo-żółte usta też nie były trafnym wyborem. Na dodatek złe rozmieszczenie elementów twarzy. Daję NOT.
 
 
 
LoVeee_2
 
Już gdy kiedyś robiłam metamorfozę Twojej doll napisałam co sądze o takim wyglądzie. Nie cierpię tych rzęs, okropnych łezek i biało-czarnego make-up'u oczów. Ten makijaż w ogóle mi się nie podoba. Nie lubię tych oczu, za fryzurą też nie przepadam. Ale najbardziej razi mnie makijaż oczu. Naprawdę, naprawdę kiepsko. NOT, NOT.
 
 
Co sądzicie? Jakbyście ocenili dziewczyny? :)
 
 
 
 
 
 

6 komentarzy:

  1. Oceny są prawidłowo postawione

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami :) A kiedy wyniki konkursu na najlepszą stylizację? Ciekawią mnie wyniki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę się jeszcze zastanowić nad wynikami, ale do października na pewno będą ;)

      Usuń
  3. Pierwsza ma okropnie pomalowane oczy ;3 I denną fryzurę, choć te pasemka są niezłe. A druga ma fajny kolor włosów. *U*

    OdpowiedzUsuń